“پاژن” در صدر گران‌فروشان شیر پُرچرب

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – سپیده قاسمی؛ در بین برندهای معروف لبنیات، پاژن با فروش شیر پرچرب ۳درصد ۵۵۰تومان گران‌تر از قیمت مصوب در رتبه اول گران‌فروشی قرار دارد، پس از آن می‌ماس است که شیر پرچرب به اصطلاح ۳.۲درصدی را ۵۰۰۰تومان به فروش می‌رساند، در حالی که در نرخ‌های مصوب قیمت شیر با ۳درصد چربی ۴۴۵۰تومان است و تعریفی برای شیر با چربی ۳.۲درصد وجود ندارد.

رتبه‌های بعدی گران‌فروشی شیر پرچرب به برند چوپان با فروش محصول خود ۵۰۰تومان، کاله ۵۰۰تومان، دامداران ۲۰۰تومان، میهن ۵۰تومان و پاک ۵۰تومان بیش از قیمت مصوب تعلق می‌گیرد.

در حال حاضر اکثر برندهای عنوان شده تولید شیر نیم‌چرب (۲درصد چربی) را از محصولات خود حذف کرده‌اند. در این میان چوپان با فروش شیر نیم‌چرب ۱۰۰تومان بالاتر از قیمت مصوب همچنان در لیست گران‌فروشان قرار می‌گیرد.

شیر کم‌چرب تنها محصولی است که برندهای مذکور به جز پاک، همگی قیمت مصوب را رعایت می‌کنند. پاک، شیر کم‌چرب را ۱۰۰تومان گران‌تر از قیمت مصوب ۴۲۰۰تومان می فروشد.

[ad_2]

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *