افزایش سقف اجاره بها

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

[ad_1]


تراز: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه بازار مسکن به ویژه در کلان ظرفیت افزای قیمت و اجاره بها را ندارد؛ از افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی سقف اجاره بها خبر داد.

به گزارش تراز ، حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به اینکه از اول خرداد ماه فصل جابه جایی و نقل انتقالات مستأجران شروع می‌شود، گفت: از اول خرداد تا پایان شهریور ماه میزان قراردادهای اجاره افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بازار اجاره نیز همانند بازار خرید و فروش مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد، گفت: بازار مسکن در سال‌های قبل، به دلیل رکود افزایش قیمت نداشته، در نیتجه وقتی قیمت خرید و فروش افزایش نیابد، بازار اجاره نیز متأثر از آن افزایش پیدا نمی‌کند
عقبایی با اشاره به اینکه حداکثر افزایش قیمت اجاره در شهر‌ها بین ۷ تا ۱۰ درصد است، گفت: بازار اجاره مسکن به ویژه در کلان شهر‌ها ظرفیت افزایش قیمت بیش از ۱۰ درصد را ندارد.
رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری اظهار داشت: توازن بین عرضه و تقاضا درحوزه مالکیت به نفع خود مردم است، زیرا با برقراری این توازن می‌توان شاهد ثبات در بازار مسکن باشیم.
وی در پایان یادآور شد: با افزایش تولید و ایجاد یک بازار رقابتی، می‌توانیم شاهد رونق و خروج از رکود در بازار مسکن باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

Source link

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *