لیست ۱۰ نمونه از مراکز خرید معتبر در دبی برای ایرانیان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

مراکز خرید در دبی

آنچه در این مقاله میخوانید

دبی به خاطر مراکز خرید عظیم و اماکن خرید متنوعی که ارائه می­دهد به خوبی شناخته شده است. امارات با داشتن امکانات فروشگاهی انبوه و جاذبه های توریستی فراوان ، مکانی رویایی برای یک فرد عاشق خرید به حساب می­‌آید. بیایید گشتی سریع در بهترین مراکز خرید توریستی دبی زده و بفهمیم که چه چیزی هر یک از آنها را خاص می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید در دبی را معرفی کنیم و تجربه مفتاوتی از خرید از دبی مال و سایر مراکز خرید را برای خود رقم بزنید.

معرفی ۱۰ نمونه از بهترین مراکز خرید در دبی

مهم نیست در کجای شهر هستید، اگر کلمه «مرکز خرید در دبی» را جستجو کنید، مطمئناً یکی از این مراکز خرید توریستی که در ادامه معرفی میکنیم برایتان ظاهر می شود. خرید از دبی مال و سایر مراکز خرید و نفریحی دبی میتواند تجربه هیجان انگیزی برای توریست ها به ویژه عاشقان خرید باشد. علاوه بر این، بسیاری از این مراکز برای خرید عمده کالا نیز مناسب هستند و میتوانند گزینه خوبی برای واردات کالا از دبی به ایران باشند.

دبی مال (THE DUBAI MALL)

یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان و بهترین مرکز خرید در دبی، دبی مال نام دارد. این مکان یکی از مهم ترین افتخارات از مجموعه املاک شگفت انگیز اعمار(Emaar) نیز به حساب می‌­آید. این مرکز خرید که قطعا بهترین مرکز خرید دبی محسوب می‌شود، دارای چندین فروشگاه شاخص و یک خیابان مد اختصاصی است که دارای برندهای مد روز از جمله لویی ویتون، پرادا، گوچی و غیره است.

از دیگر فروشگاه ها برای خرید از دبی مال می توان به GAP، Bloomingdales و Debenhams اشاره کرد.

به غیر از داشتن انبوهی از مراکز خرید توریستی، حقایقی نیز در مورد دبی مال وجود دارد که برای ترغیب هرکسی برای آمدن اینجا کافی است. به عنوان مثال، دارای یک پیست یخ در حد و اندازه­‌های المپیک، بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و یک پارکینگ است که همزمان می تواند تا سقف ۱۴۰۰۰ ماشین را در خود جای دهد.

اما تنها داشتن بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و وجود حقایق شگفت انگیز در مورد دبی مال نیست که بزرگترین مرکز خرید دبی را به مکانی عالی برای بازدید در شهر تبدیل می کند. علاوه بر خرید، کارهای زیادی برای انجام دادن در دبی مال از جمله بازدید از آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، یک بازار عتیقه جات، سینماهای Reel و Kidzania وجود دارد.

علاوه بر همه این­‌ها، این مرکز خرید به تمام هتل ها و مراکز تفریحی مرکز شهر دبی نزدیک است و آن را به یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری شهر تبدیل کرده است. همچنین چندین رستوران و غذاخوری خوب، و رستوران‌های بین‌المللی محبوبی از جمله Cheesecake Factory ،Magnolia Bakery ،Laduree و Five Guys در آن وجود دارند.

  • مکان: مرکز شهر دبی
  • ساعت کاری برای همه فروشندگان: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۸۰۰-DUBAI MALL (800-38224-6255)
خرید از  دبی مال
خرید از دبی مال

مرکز خرید امارات (MALL OF THE EMIRATES)

مرکز خرید امارات (MOE) یک انتخاب عادی برای رفتن به یکی از بهترین مراکز خرید توریستی در دبی است. MOE با اشغال بیش از ۲ میلیون فوت مربع، از زمانی که درهای خود را در سال ۲۰۰۵ در البرشا به روی عموم باز کرد، یک مرکز خرید شلوغ و محبوب بوده است. این مرکز خرید به غیر از داشتن بیش از ۶۰۰ فروشگاه غیر تجاری، بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه نیز دارد. علاوه بر این، MOE مرکز اولین پیست اسکی و پارک سرپوشیده امارات متحده عربی به نام اسکی دبی (Ski Dubai) است. از دیگر جاذبه های مرکز خرید امارات می توان به تجربه Dreamscape VR، سینماهای VOX و مرکز تفریحی و شهربازی خانوادگی Magic Planet اشاره کرد.

دیگر جاذبه گردشگری محبوب در MOE، پیست اسکی شاخص و پرطرفدار دبی است که به ساکنین دبی امکان دسترسی به تفریحات زمستانی را در تمام طول سال می­دهد.

مرکز خرید امارات مرکز فروش تعداد زیادی از فروشگاه­‌های مد روز از جمله Burberry ،Jimmy Choo ،Marks & Spencer و بسیاری دیگر است. یک خط متروی مستقیم به مرکز خرید امارات و هتل شرایتون وجود دارد که در همان حوالی بوده و به آسانی قابل دسترس است. برخی از رستوران های پرطرفدار این مرکز خرید در دبی عبارتند از Dean & Deluca ،Texas De Brazil و Tribes.

  • آدرس مرکز خرید امارات: البرشا، چهارراه شیخ زاید
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه) | ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۸۰۰-MOE MALL (800-663-6255)
مرکز خرید امارات
مرکز خرید امارات

فستیوال سنتر دبی (DUBAI FESTIVAL CITY MALL)

مکان پیشنهادی بعدی ما در لیست بهترین و لوکس ترین مراکز ­در دبی، مرکز خرید شهر فستیوال دبی است که به‌خاطر نورپردازی‌های نمایشی خیره کننده‌اش معروف شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این مرکز خرید در شهر فستیوال دبی واقع شده است.

یکی از نکات مثبت و برجسته این مرکز خرید، داشتن فروشگاه بزرگ Robinsons است که طیف وسیعی از برندهای لوکس را ارائه می دهد. دیگر فروشگاه‌های معروف اینجا عبارتند از Beverly Hills Polo Club ،DKNY ،GAP ،Mango ،Zara و فروشگاه‌های ارزان قیمت تر مانند Brands for Less ،IKEA و Toys R Us. همچنین چند رستوران دنج مانند Cheesecake Factory در مرکز خرید فستیوال سنتر دبی وجود دارند که مناظر بسیار دلنشینی از اسکله را به مخاطب ارائه می دهد. همچنین مرکز فروش Sugar Factory در این مرکز خرید قرار دارد که برخی از دسرهای مناسب برای اشتراک گذاری در اینستاگرام را تولید می­کند.

در رابطه با مراکز تفریحی این مرکز خرید می­توان به Novo Cinemas و آب­نماهای تزئینی مخصوص فستیوال سیتی به نام “IMAGINE” اشاره کرد که هر دوی آن­ها بین بازدیدکنندگان این مرکز خرید محبوب هستند.

  • مکان فستیوال سیتی سنتر دبی: شهر فستیوال دبی
  • ساعت کاری : ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۳۳۲-۸۰۰
مرکز خرید فستیوال سنتر دبی
مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

مرکز خرید ابن بطوطه ( IBN BATTUTA MALL)

مکان بعدی که در لیست برترین مراکز خرید پیشنهادی ما در دبی قرار دارد، مرکز خرید ابن بطوطه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید موضوعی جهان شناخته می شود. این مرکز خرید در دبی که به راحتی از طریق ایستگاه مترو­ی ابن بطوطه قابل دسترسی است، به‌ معماری منحصربه‌ فردش معروف است. بر اساس سفرهای منصوب به ابن بطوطه به شش محوطه تقسیم می شود: اندولاسیا، چین، مصر، ایران، هند، تونس. این محوطه های تقسیم شده­ موضوعی تنها بخشی از جاذبه ها و سرگرمی های موجود در مرکز خرید ابن بطوطه است.

جدا از امکانات تفریحی، این مرکز خرید فروشگاه‌های F&B و فروشگاه‌های خرده‌ فروشی زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. به عنوان مثال، از رستوران های موجود در مرکز خرید ابن بطوطه می­توان به Pizza Express ،India Palace ،Yo! Sushi و غیره اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم خرید از مرکز خرید ابن بطوطه را در کنار خرید از دبی مال حتما درنظر داشته باشید.

  • مکان مرکز خرید ابن بطوطه: جاده شیخ زاید، دهکده جبل علی
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۹۹۹-۳۹۰-۴-۹۷۱+
مرکز خرید ابن بطوطه
مرکز خرید ابن بطوطه

سیتی سنتر میردیف (CITY CENTRE MIRDIF)

این مرکز خرید بخشی از مرکز خرید مجید الفتیم است،  یک مقصد خرید با خرده فروشی­های بزرگ است که در همسایگی محله خانواده پسند میردیف واقع شده است. فروشگاه‌های معروف در سیتی سنتر میردیف عبارتند از Hamleys ،Decathlon ،Pottery Barn ،Crate & Barrel Zara و Mango.

به عنوان یک مقصد خرید توریستی جامع برای وقت گذرانی با خانواده، چندین رستوران در مرکز شهر میردیف وجود دارد که هر بازدیدی از این مرکز خرید را ارزشمند می کند. غذاخوری‌های معروف این مرکز خرید عبارتند از Gazebo ،Gourmet Burger Kitchen ،Zafran .

در مرکز شهر میردیف بسیاری از سرگرمی­‌های متفرقه به غیر از خرید وجود دارد که Magic Planet ،Little Explorers بخشی از این تفریحات است. همچنین می­توان iFly Dubai را نام برد که یک تجربه منحصر به فرد چتربازی در فضای بسته را به شما می­دهد.

  • مکان سیتی سنتر میردیف: میردیف، جاده شیخ محمد بن زاید
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: (۲۲-۶۲۵۵) مرکز خرید -۸۰۰
سیتی سنتر میردیف
سیتی سنتر میردیف

سیتی سنتر دیره ( CITY CENTRE DEIRA)

مقصد بعدی از لیست بهترین مراکز خرید پیشنهادی ما در دبی، یکی دیگر از مراکز خرده فروشی مجید الفتیم است. سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی است و هنوز هم مشتریان ثابت خود را حفظ کرده است. ، این مرکز خرید در دیره مانند سایر سیتی سنترها ،یک Magic Planet برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان جوان دارد. ایستگاه مترو در شهر دیره، هم برای گردشگران و هم برای ساکنان این شهر بسیار قابل دسترس است.

از فروشگاه‌های معروف سیتی سنتر دیره می‌توان به Debenhams، Marks & Spencer، Zara و H&M اشاره کرد. اگر کمی احساس ضعف کردید، می‌توانید در فودکورت چیزی بخورید یا به رستوران‌های Carluccio، Paul، Gazebo یا هر یک از رستوران‌های دیگر بروید. این سیتی سنتر دارای فروشگاه های تخفیفی زیادی مانند Daiso، Miniso، Mumuso و بسیاری از فروشگاه های تخفیفی دیگر است که آن را به یکی از بهترین مکان ها برای خرید ارزان در دبی تبدیل کرده است.

  • مکان: دبی ، خیابان هشتم- ورودی سعید
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۸۰۰ CC MALL (22-6255)
سیتی سنتر دیره دبی
سیتی سنتر دیره دبی

مرکز خرید برجمان (BURJUMAN CENTRE)

یکی دیگر از مراکز خرید توریستی در دبی برای قرار گرفتن در لیست ۱۰ مرکز خرید برتر دبی، مرکز خرید برجمان است. این مرکز خرید که برای ساکنان آپارتمان های Bur در دبی ساخته شده است، یکی از بهترین مکان‌­های تفریحی در شهر است.

سرگرمی های زیادی در مرکز خرید برجمان وجود دارند. امکانات تفریحی مانند Magic Planet دارد، برندهای خیابانی مانند Next ،H&M و Nautica و مراکز خرید لوکس از جمله Mont Blanc و Louis Vuitton دارد که این مرکز خرید را به مکانی ایده آل برای بازدید با دوستان و خانواده در دبی تبدیل کرده است. همچنین برای افراد علاقه مند به فیلم، یک سینمای VOX در مرکز خرید برجمان وجود دارد. برخی از رستوران های معروف برجمان عبارتند از Yo! Sushi ،Jollibee ،Nando’s و Dome Cafe.

  • مکان مرکز خرید برجمان: دبی، المنخول -جاده خالد بن الولید 
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ (شنبه تا چهارشنبه) | ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب (پنجشنبه تا جمعه)
  • شماره تماس: ۰۲۲۲-۳۵۲-۴-۹۷۱+
مرکز خرید برجمان دبی
مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید مرکاتو (MERCATO SHOPPING MALL)

یکی از خیره کننده ترین مراکز خرید در دبی، مرکز خرید Mercato است که در زبان ایتالیایی عینا به “بازار” ترجمه می شود. این مرکز خرید با معماری زیبا به سبک رنسانس، مکانی عالی برای عاشقان مرکز خرید در کنار خرید از دبی مال به حساب می­‌آید و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خوب از جمله Mango ،Laura Ashley و Hallmark را در خود جای داده است.

به غیر از فروشگاه‌های مرکز خرید مرکاتو، بازدیدکنندگان می‌توانند در رستوران‌های اینجا اوقات خوشی را سپری کنند. شما می‌توانید در More Cafe، Hardees ،The Living Room و چیزی بخورید. اگر بچه‌ها را همراه خود می‌آورید، می‌توانند از بازی‌های Fun City لذت ببرند. دوست­داران حیوانات خانگی در دبی باید توجه داشته باشند که یک فروشگاه حیوانات خانگی در زیرزمین مرکز خرید مرکاتو وجود دارد.

  • مکان مرکز خرید مرکاتو: دبی، جاده ساحلی جمیرا- جمیرا ۱
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
  • شماره تماس: ۴۱۶۱-۳۴۴-۴-۹۷۱+
مرکز خرید مرکاتو در دبی
مرکز خرید مرکاتو در دبی

مارینا مال دبی (DUBAI MARINA MALL)

با اطلاع کامل از کارهایی که باید در مرکز خرید مارینا انجام داد و داشتن مجموعه‌ای چشمگیر از برندهای خیابانی و امکانات غذاخوری زیبا در کنار آب، به راحتی می توان فهمید که چرا این مرکز خرید خود را در لیست بهترین مراکز خرید توریستی پیشنهادی ما در دبی جا داده است.

Billabong ،Monsoon ،Cos ،River Island ،Pinko و H&M برخی از برندهای معروف مارینا مال دبی هستند. بازدیدکنندگان این موضوع را دوست دارند که می توانند از مناظر ساحلی لذت برده و در عین حال یک وعده غذایی مجلل در Carluccio’s ،Five Guys یا هر یک از رستوران های دیگر در مارینا مال بخورند. این مرکز خرید به لطف رستوران های اسکله ۷، تجربه غذاخوری لذیذتری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

  • مکان مرکز خرید مارینا: ماریانا دبی، جاده شیخ زاید
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۱۰۲۰-۴۳۶-۴-۹۷۱+
مارینا مال دبی
مارینا مال دبی

وافی مال (WAFI MALL)

مکان بعدی در لیست  بهترین مراکز خرید پیشنهادی ما در دبی یک مرکز خرید با تم مصری است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت دارد. مرکز خرید وافی که دارای برندهای محلی بسیاری است، به‌خاطر نورپردازی­‌های نمایشی و اجرای تئاتر در عصرها و تزئینات درخت کریسمس در ماه دسامبر شهرت دارد.

فروشگاه‌های محبوب در وافی عبارتند از Marks & Spencer ،Matalan . علاوه بر این بازدیدکنندگان می توانند از غذا خوردن در Biella Bosporus Gourmet Restaurant ،Paul Cafe و Wafi Gourmet لذت ببرند.

  • مکان وافی مال: دبی، جاده عود متا
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ (شنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا جمعه)
  • شماره تماس: ۴۲۱۳-۳۲۴-۴-۹۷۱+
وافی مال در دبی
وافی مال در دبی

سایر مراکز خرید شگفت انگیز در دبی

با اینکه موارد اشاره شده مطمئناً معروف ترین مراکز خرید در دبی هستند، ولی با این حال برخی از مقاصد خرید دیگر در این شهر وجود دارند که نباید آنها را از دست بدهید. علاوه بر این که پیشنهاد میکنیم خرید از مرکز خرید برجمان، اب بطوطه، خرید از دبی مال و.. را حتما تجربه کنید، مراکز خرید توریستی زیر در دبی را نیز در لیست خود برای تجربه‌ای متفاوت‌تر قرار دهید.

اوت لت مال دبی (DUBAI OUTLET MALL)

اوت لت مال دبی مرکز خرید مورد علاقه افراد چانه زن است. خریداران می توانند بیش از ۱۲۰۰ برند را در DUBAI OUTLET MALL پیدا کنند، از آدیداس گرفته تا Hush Puppies. اگرچه اینجا سینما ندارد، اما مجموعه‌ای از فروشگاه‌های F&B را برای برطرف کردن اشتیاق‌های خود خواهید یافت.

  • مکان اوت لت مال دبی: دبی، جاده العین
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بامداد (پنجشنبه تا جمعه) | ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (شنبه تا چهارشنبه)
  • شماره تماس: ۷۹۰۰۹-۴۳۶-۴-۹۷۱+

مرکز خرید دراگون مارت دبی (DRAGON MART 1&2)

دراگون مارت دبی (بازار اژدها) که به عنوان بزرگترین مرکز تجارت محصولات چینی در خارج از شعبه مرکزی خود در چین شناخته می شود، به دلیل تنوع محصولات و قیمت های عالی مورد علاقه ساکنان دبی قرار گرفته است. یکی از مراکز خرید معمولی در دبی به شمار نرفته و نزدیک به ۱.۲ کیلومتر وسعت دارد و صدها فروشگاه در آن محصولات چینی می فروشند. شامل بخش‌های اختصاصی از جمله مبلمان، لوازم خانگی، پوشاک، اقلام باغ، اسباب‌بازی، لوازم نقاشی و موارد دیگراست. بی شک این یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید توریستی در دبی است.

محبوبیت این مرکز خرید منجر به گسترش آن و ساخت مرکز خریدی  به نام Dragon Mart 2 شده است که یک مرکز خرید چند طبقه است و دارای سینما، هتل، سوپرمارکت، فودکورت و البته خرده‌فروشی‌های بیشتری است که برای خریدهای ارزان قیمت نیز مناسبند. آیا می خواهید از اولین سفر خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید؟ قبل از حرکت به سمت این مرکز خرید، چند نکته کلیدی از دراگون مارت دبی را در ذهن داشته باشید. در امتداد جاده العویر، Dragon Mart نزدیک به منطقه مسکونی مقرون به صرفه­ International City است.

  • آدرس دراگون مارت دبی: جاده العویر، International City
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ صبح تا ۰۷:۰۰ بعد از ظهر
  • شماره تماس: ۹۹۹۹-۳۹۰-۴-۹۷۱+

مرکز خرید تایمز اسکوئر دبی (TIMES SQUARE)

شاید مرکز خرید تایمز اسکوئر دبی یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در دبی نباشد، اما به خاطر حال و هوای صمیمی و خانوادگی خود با طیف وسیعی از فروشگاه‌های منحصربه‌فرد، امکانات تفریحی و بازارهای معمولی هنرمندان مشتریان ثابت خود را به دست آورده است. در مرکز میدان TIMES SQUARE، فروشگاه مرکزی و بزرگ Sharaf DG را خواهید یافت و همچنین فروشگاه‌های منحصربه‌فردی مانند Antika که فروشنده مبلمان قدیمی هندی زیبا و یا Creativa Middle East را که متخصص در لوازم هنری و صنایع دستی است، بیابید.

می توانید برای تفریح به Adventure Zone بروید، جایی که بالا رفتن از دیوارها و پارک‌های هوایی آدرنالین خون شما را بالا می‌برد. در نهایت، به سالن Chill Out بروید (اولین در نوع خود در امارات)؛ جایی که می توانید یک غذای خوشمزه را در دمای زیر صفر درجه در محاصره مجسمه های یخی میل کنید.

  • مکان تایمز اسکوئر دبی: دبی، القوز، جاده شیخ زاید
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
  • شماره تماس: ۸۰۲۰-۳۴۱-۴-۹۷۱+

مرکز خرید الغریر دبی (AL GHURAIR CENTRE)

مرکز خرید الغریر دبی در سال ۱۹۸۱ افتتاح شد که قدیمی ترین مرکز خرید توریستی در دبی محسوب می­شود و از آن زمان تا بحال مقصد خرید بسیاری از ساکنان دبی در دیره است. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در سال ۲۰۱۳ دستخوش یک بازسازی گسترده قرار گرفت و با اضافه شدن ۱۵۰ فروشگاه دیگر، مراکز تفریحی، فروشگاه‌های F&B و جاذبه‌های دیگر بازگشایی شد.

گذشته از این‌ها، سرگرمی­‌های زیادی در مرکز خرید الغریر وجود دارد. برخی از فروشگاه‌های معروف در مرکز الغریر شامل فروشگاه‌های همیشه مورد علاقه بازدیدکنندگان مانند Marks & Spencer ،Swarovski و Aldo هستند. وجود Carrefour و Spinneys تهیه اقلام ضروری و مواد غذایی بازدیدکنندگان را تضمین می­کند، در حالی که سینماهای تازه افتتاح شده­ی Reel، علاقه‌مندان به فیلم را راضی نگه می­دارد؛ بنابراین خرید از مرکز خرید الغریر دبی در کنار خرید از دبی مال میتواند شگفت انگیز باشد.

  • مکان مرکز خرید الغریر دبی: دیره، خیابان الریگه
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۵۲۳۳-۲۰۵-۴-۹۷۱+

مرکز خرید البرشا دبی (AL BARSHA MALL)

اگر در البرشا زندگی می کنید، گزینه های بیشتری به جز رفتن به مرکز خرید معروف امارات وجود دارد. پیشنهاد می­کنیم مرکز خرید جالب و آرام البرشا را امتحان کنید. مرکز خرید البرشا جزو ارزان ترین مراکز خرید در دبی برای خرید محسوب می­شود و به دلیل همکاری با یک هایپر مارکت تعاونی، پیشنهادها و تخفیف های عالی ارائه می دهد. علاوه بر این، یک Gold’s Gym ،Daiso، چندین فروشگاه عبا به همراه Cheeky Monkey و Kiddieville وجود دارد تا کودکان را سرگرم نگه دارد.

  • مکان: البرشا، خیابان الاسایل
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۲:۰۰ (شنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه و جمعه)
  • شماره تماس: ۸۸۸۹-۸۰۰-۹۷۱+

عربیان سنتر دبی (ARABIAN CENTER)

این مرکز خرید نسبتا متوسط ممکن است خیلی پر زرق و برق نباشد، اما تمام چیزهای مورد نیاز بازدیدکنندگان را زیر یک سقف دارد. از مبلمان، پوشاک، جواهرات گرفته تا لباس‌های ورزشی، Arabian Center فروشگاه‌های معروفی مثل Homes R Us و Daiso را در اختیار دارد. یکی از مراکز خرید توریستی در دبی است که دارای سینما، فضای بازی مخصوص کودکان و یک هایپر مارکت وسیع است. مضاف بر همه این امکانات، Arabian Center ارائه دهنده خدمات زیادی است و دارای شعبه هایی از Amer Centre ،Galadari و موسسات رانندگی امارات است.

  • مکان: المظهر، جاده الخوانیج
  • ساعت کاری: ساعت کاری آن وابسته به روز است.
  • تماس: ۷۷۷۷-۵۲۷-۴-۹۷۱+

سیتی سنتر معیصم دبی (CITY CENTRE ME’AISEM)

به آسانی قابل مسیریابی بوده و دارای برند های مورد علاقه شماست، سیتی سنتر Me’aisem مرکز خرید دیگری در دبی بوده که ارزش بازدید را دارد. این مقصد خرید یک طبقه در Production City دبی واقع شده است و ساکنان Sports City Dubai ،Motor City و Jumeirah Golf Estates نیز در آن رفت و آمد می کنند. از Centrepoint، Shoexpress ،The Body Shop گرفته تا M.A.C، بازدیدکنندگان انواع برندهای لوکس و مقرون به صرفه را در اینجا پیدا خواهند کرد. سایر ملزومات مانند Carrefour و Mediclinic به جذابیت آن افزوده‌­اند؛ این در حالی است که Magic Planet جدیدترین بازی‌های ویدیویی و سواری‌های هیجان‌انگیز را برای تفریحات خانوادگی فراهم کرده است. حواستان به پیشنهادات و تخفیف های ارائه شده در این مرکز خرید باشد تا تجربه خرید رضایت بخشی داشته باشید.

  • مکان: Dubai Production City
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا چهارشنبه)، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۸۰۰ سی سی مال (۲۲-۶۲۵۵)

مرکز خرید THE SPRINGS SOUK

SPRINGS SOUK دبی که موقعیت مکانی آن کنار چشمه ۷ است، یک مرکز خرید عمومی شیک است که مورد علاقه ساکنین کشورهای همجوار است. علاوه بر بازار Carrefour، طیف وسیعی از برند های معروف در اینجا وجود دارد. می‌توانید دکوری­های مقرون‌ به‌ صرفه را از Miniso، کیف‌های دستی شیک از Parfois یا جدیدترین موارد منتشر شده ازBorders را خریداری کنید. پس از پایان خرید، می‌توانید در یکی از رستوران‌های بی­شمار Springs Souk غذا بخورید یا جدیدترین فیلم پرفروش را در Reel Cinemas تماشا کنید. تمام این ها سبب شده‌اند تا این مرکز خرید در لیست بهترین مراکز خرید توریستی در دبی در کنار خرید از دبی مال قرار بگیرد.

  • مکان: خیابان العفنان، چشمه ۷
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب (یکشنبه تا شنبه)
  • شماره تماس: ۳۶۲۲۷-۸۰۰-۹۷۱+

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی (THE OUTLET VILLAGE)

اگر به دنبال بهترین مرکز خرید توریستی در دبی برای خرید اجناس لوکس می­گردید، Outlet Village دبی نه تنها یکی از برترین مقاصد خرید در شهر است، بلکه بسیار دیدنی است. این مرکز خرید با معماری قرون وسطایی به سبک توسکانی، شبیه به یک بازار قدیمی اروپایی طراحی شده است. اما گول نخورید، برندهای گران قیمتی را در اینجا خواهید یافت از DKNY،Coach ،Armani گرفته تا Lacoste ،Roberto Cavalli و برند­های دیگر، آن هم با قیمت های تخفیف دار!

این مرکز خرید وسیع دارای فروشگاه های مد، زیورآلات، پوشاک ورزشی و عطر نیز می باشد. علاوه بر این، چند رستوران مانند Urban Seafood و PF Chang’s برای رفع گرسنگی­تان وجود دارد.

  • آدرس اوت لت ویلیج دبی: جبل علی
  • تایم کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه و جمعه)
  • شماره تماس: ۳۹۹۹-۳۱۷-۴-۹۷۱+

مرکز خرید OASIS MALL

مرکز خرید Oasis Mall ساخته شده توسط Landmark Group، یکی دیگر از مراکز خرید برجسته در دبی است. Oasis Mall که در امتداد جاده شیخ زاید واقع شده، یک مقصد خرید مناسب برای کسانی است که در مناطق القوز و الصفا زندگی می کنند. اگر به دنبال لوازم خانگی شیک و مقرون به صرفه می­گردید، می توانید به فروشگاه های مبلمان مانند Home Box و Home Centre سر بزنید. کسانی که به دنبال نوسازی کمد لباس های خود هستند می توانند به Centrepoint یا Max سر بزنند در حالی که Nishat Linen پیشنهاد مناسبی برای خرید لباس های محلی پاکستانی مد روز است. Fun City مشتریان جوان تر را سرگرم نگه می­دارد و food court پیشنهادی عالی برای زمانی است که نمی توانید تصمیم بگیرید چه بخورید.

  • مکان: جاده شیخ زاید، القوز ۱
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح (پنجشنبه و جمعه)
  • شماره تماس: ۴۰۰۰-۵۱۵-۴-۹۷۱+

مرکز خرید سیتی لند دبی (CITYLAND MALL)

سیتی لند مال دقیقا کنار Global Village Dubai واقع شده است. با این که این مرکز خرید هنوز به طور کامل بازگشایی نشده، اما بازدیدکنندگان می توانند از Carrefour و چند فروشگاه دیگر خرید کنند. با این حال CITYLAND MALL که از طبیعت الهام گرفته است، پس از تکمیل صاحب یک پارک مرکزی با تم باغ‌ رو باز و دارای نهر و پل‌ خواهد بود. همچنین بازدیدکنندگان می توانند انتظار یک پارک آبی سرگرم کننده برای بچه ها، آمفی تئاتر و سرگرمی های فصلی را داشته باشند.

  • مکان: وادی الصفا ۴ (چسبیده به Global Village) E311
  • ساعت کاری: ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
  • شماره تماس: ۸۵۸۳-۳۴۱-۴-۹۷۱+

سنچوری مال (CENTURY MALL)

مکان بعدی در لیست ما از مراکز خرید توریستی معروف در دبی یعنی سنچری مال (CENTURY MALL) است. این مرکز خرید در منطقه الممزار در کنار باشگاه الشهاب واقع شده است. Century Mall که توسط مجموعه شرکت‌های Al Safeer اداره می‌شود، دارای ۷۵ فروشگاه اختصاصی با وسعت ۱۵۰۰۰۰ فوت مربع است.

CENTURY MALL جدیدترین لوازم جانبی در حوزه موبایل، بهترین خذمات در حوزه مد، لوازم خانگی، اثاثیه منزل، لوازم الکترونیکی، جواهرات و ساعت را ارائه می­دهد. قصد دارید هرچه سریع تر از این مرکز خرید بازدید کنید؟ پس نگاهی به فروشگاه‌های معروف‌تر این مرکز خرید مانند Giordano، Kapda، Carrefour را بیندازید.

بازدیدکنندگان می توانند لینک مترو را در طبقه اول بالای Carrefour در MOE پیدا کنند.

  • مکان: دبی، هورالانز شرقی، خیابان الوحیده
  • ساعت کاری: ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ صبح
  • شماره تماس: ۶۱۸۸-۲۹۶-۴-۹۷۱+، ۶۳۳۷-۲۹۶-۴-۹۷۱+

مرکز خرید پالم استریپ دبی (PALM STRIP MALL)

 مرکز خرید پالم استریپ دبی با کافه‌های سر باز، دارای مجموعه‌ای با عظمت از فروشگاه‌ها و گالری‌های هنری بوده که کاملاً با سبک زندگی در جمیرا مطابقت دارد. PALM STRIP MALL که نزدیکی مسجد جمیرا در زیر سایه درختان نخل قرار دارد، یک فضای بازاری الهام گرفته از کالیفرنیا است. یکی از بهترین مراکز خرید در جمیرا، shopping hub بوده که به شدت مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفته است.

پالم استریپ مال دارای دو طبقه برای خرده فروشی، تفرجگاه دیدنی با واحدهای صحرایی انتخابی خودتان، پارکینگ کنار جاده و زیرزمین است.

  • آدرس پالم استریپ: جاده ساحلی جمیرا، جمیرا ۱
  • ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب، از ساعت ۰۲:۰۰ تا ۱۰:۰۰ شب (جمعه)
  • شماره تماس: ۱۴۶۲-۳۴۶-۴-۹۷۱+

مرکز خرید بیشتری می خواهید؟ در لیست زیر نگاهی به چندتا از مراکز خرید خوب در دبی که ممکن است بخواهید از آنها دیدن کنید، بیندازید:

  • City Centre Al Barsha
  • Sunset Mall
  • Galleria Mall
  • The Ranches Souk

دو نمونه از بهترین مراکز خرید تازه ساخت در دبی

ساکنین دبی می توانند انتظار داشته باشند که به زودی مراکز خرید فوق العاده‌ای در این شهر افتتاح شود. این مراکز خرید در دبی دارای ویژگی‌های خیره کننده ای هستند، از پارک های آبی و کنسرت در فضای باز گرفته  تا باغ های روباز. در ادامه برخی از مراکز خرید در حال ساخت در دبی که منتظر افتتاح آنها هستیم آورده شده است:

بهترین مراکز خرید توریستی در دبی
بهترین مراکز خرید توریستی در دبی

DUBAI HILLS MALL

مرکز خرید DUBAI HILLS که در نزدیکی جاده الخیل واقع شده است، یکی از مراکز تجاری مورد انتظار آینده دبی است. این مقصد خرید، مرکز بیش از ۶۵۰ فروشگاه معتبر و فروشگاه F&B خواهد بود که به ساکنان Dubai Hills Estate و باقی بازدیدکنندگان انتخاب های بی پایانی برای خرید و غذاخوری ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک هایپر مارکت، سینما و امکانات تفریحی خانوادگی است. هنگامی که در  DUBAI HILLS MALL هستید، مطمئن باشید هرگز لحظه­‌ خسته کننده­‌ای برایتان وجود نخواهد داشت.

  • تاریخ حدودی افتتاحیه: سپتامبر ۲۰۲۱

MEYDAN ONE MALL

MEYDAN ONE MALL یک مرکز خرید تازه ساخت در دبی است که امکانات تفریحی بی پایانی را برای بازدیدکنندگان به رخ خواهد کشید. انتظار می‌رود این مکان عظیم تجاری-تفریحی همه چیز داشته باشد، که می­توان به پیست‌های اسکی بی سابقه، سینمای ۲۱ صفحه‌ای، آبنماهای تزئینی، تالاب‌های کریستالی و نورگیرهای جمع‌شونده اشاره کرد. این مجموعه شامل بیش از ۵۵۰ فروشگاه خرده‌فروشی و نزدیک به ۲۰۰ فروشگاه F&B می­شود که همگی با هدف ارائه تجربه‌ای به یاد ماندنی برای گردشگران و ساکنان طراحی شده‌اند.

  • تاریخ حدودی افتتاحیه: پایان سال ۲۰۲۱

کلام پایانی

همانطور که می بینید بازدیدکنندگان از دبی هنگام خرید، غذاخوردن و انتخاب‌­های تفریحی، بخاطر تنوع بالا در انتخاب عاجز می­مانند. در این مقاله جامع از گروه تجاری ققنوس سعی کردیم لیست کاملی از بهترین مراکز خرید توریستی در دبی را ارائه دهیم تا بتوانید با انتخاب مناسبترین گزینه برای خود، تجربه خریدی متفاوت را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. برای اطلاعات و جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه درارتباط باشد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *