بازار عمده فروشی گوانگجو چین؛ تمام نکاتی که باید درباره بازارهای گوانجو بدانید (راهنمای ۲۰۲۲)

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

بازار گوانگجو چین

آنچه در این مقاله میخوانید

چین به عنوان یک بازار بزرگ صادراتی در اقتصاد جهان شناخته شده است. محصولات تولید شده آن را در سرتاسر بازارهای جهان هر کجا که بروید پیدا خواهید کرد. در واقع، تولید ناخالص داخلی چین عمدتاً بر صادرات کالاهای تولیدی و مواد خام متکی است. بازار گوانگجو چین یکی از قدیمی‌ترین و معروفترین بازارهای عمده فروشی چین است و از دهه ۱۹۸۰ به عنوان قطب صادرات چین شناخته شده است. بسیاری از شرکت‌های تجاری در سراسر جهان محصولات خود را برای فروش مجدد از چین تهیه می‌کنند. این راهنما از گروه تجاری ققنوس، بهترین محصولات و ۱۲ مورد از بهترین بازارهای عمده فروشی گوانگجو را به اشتراک می‌گذارد. با ما همراه باشید تا کمی بیشتر درباره بازار گوانجو بدانیم.

محصولات پرفروش در بازار گوانگجو چین

بازارهای عمده فروشی در گوانگجو چین محصولات هیجان انگیز زیادی دارند. بازار گوانگجو مکانی عالی برای منبع‌ یابی کسب و کارهای اینترنتی و خرده فروشی شما هستند. موارد زیر بخشی از محبوبترین محصولاتی هستند که میتواند به صورت عمده یا خرده از بازار گوانجو تهیه کنید:

  • لباس: لباس‌های درجه یک و لباس‌های متوسط برای خانم‌ها و کودکان.
  • کیف: کیف لپ تاپ، کوله پشتی، کیف دستی و چمدان.
  • جواهرات: طلا، نقره، استیل ضد زنگ یا جواهرات بدلی.
  • سایر پوشاک: کفش، لباس زیر، ساعت و لباس عروس.
  • اکسسوری‌های زیبا: می‌توانید لوازم آرایشی، کلاه گیس و محصولات مراقبت از پوست تهیه کنید.
  • لوازم جانبی تلفن: USB، باتری و شارژر نیز موجود است.
  • لوازم رستوران: بسیاری از وسایل تزئینی، ملحفه و ظروف غذاخوری نیز موجود است.
  • فروش لوازم جانبی خودرو در بازار عمده فروشی گوانگجو چین: شمع جرقه، فیلتر هوا، لنت ترمز، چراغ خودرو و غیره.
  • کالاهای متفرقه: شما اسباب بازی، قالب، ابزار، مبلمان، لوازم الکترونیکی را در آنجا خواهید یافت.
معرفی بازارهای عمده فروشی چین
معرفی بازارهای عمده فروشی چین

لیست ۱۲ نمونه از بهترین بازارهای عمده فروشی گوانگجو

بازارهای عمده فروشی زیادی در گوانگجو چین وجود دارد که در سراسر شهر پخش شده‌اند. این بازارها برای راحتی خریداران بر اساس نوع محصول دسته بندی می شوند. از آنجا که خرید از بازار گوانگجو یکی از بهترین روش های منبع یابی کالا از چین است که همواره پیشنهاد میکنیم، در اینجا ۱۲ نمونه از بهترین بازارهای عمده فروشی گوانجو را معرفی می‌کنیم که باید از آنها بازدید کنید:

بازارهای عمده فروشی پوشاک

بازارهای عمده فروشی پوشاک در گوانگجو چین دارای لباس‌های با کیفیت خوب و با قیمت‌های عمده هستند. شما می‌توانید طیف وسیعی از پارچه‌های باکیفیت، رنگ و طرح‌های متنوع را برای کسب و کارهای عمده فروشی پوشاک خود تهیه کنید.

در ادامه برخی از بازارهای عمده فروشی لباس در گوانجو را آورده‌ایم:

بازار سیزده هنگ (Thirteen Hong Market)

بازار سیزده هونگ یک بازار عمده فروشی در معروف برای پوشاک زنانه در گوانجو چین است. به آن بازار عمده فروشی لباس شیسان هانگ نیز می‌گویند. این بازار پوشاک از چندین میدان جهت تامین نیازهای پوشاک سراسر جهان تشکیل شده است.

  • آدرس: واقع در میدان تجاری شماره ۱۳. RD. ساختمان جدید چین
  • محصولات: این بازار پوشاک منبع پوشاک زنانه است.

"<yoastmark

بازار عمده فروشی شاهه (Shahe market)

شاهه یک بازار بزرگ عمده فروشی پوشاک در گوانگجو چین است که محصولات زیادی را عرضه می‌کند. این بازار عمده فروشی از سه میدان و بازار اصلی تشکیل شده است. همچنین دارای چندین طبقه است که پوشاک زنانه و سایر لباس‌های عمده فروشی را ارائه می‌دهد. آنها معمولاً لباس های زنانه با کیفیت متوسط و پایین را با قیمت پایین می‌فروشند.

  • نشانی: بازار شاهه در سومین میدان گوانگجو، در منطقه تیانه واقع شده است.
  • محصولات: طیف گسترده‌ای از محصولات پوشاک در بازار عمده فروشی شاهه عرضه می‌شود. از لباس‌های زنانه درجه پایین گرفته تا شلوار جین، کلاه و تی شرت.

بازار عمده فروشی بایما (Baima clothing market)

بازار پوشاک بایما نزدیکترین و معروفترین بازار پوشاک است. مشتریان بین المللی بازار بایما را به دلیل موقعیت مکانی آن خرید از این بازار در گوانجو را دوست دارن؛. زیرا با قرار گرفتن در نزدیکی کارخانه های بزرگ، گسترده ترین انواع پوشاک را عرضه می‌کند.

  • نشانی: بازار بایما تنها ۲ کیلومتر با ساختمان‌های نمایشگاه کانتون فیر چین فاصله دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه راه‌آهن در خیابان Zhannan 16، در ناحیه Yuexiu است.
  • محصولات: این بازار پوشاک دارای تنوع زیادی برای همه است. نه طبقه، لباس‌های زنانه و تیشرت‌های مردانه را با کیفیت عالی عرضه می‌دهد.

به دلیل موقعیت مکانی آن که نزدیک به اکثر کارخانه‌ها است قیمت‌ها نسبتاً پایین‌تر می‌باشد. شما همچنین می‌توانید لباس های درجه پایین را در این بازار گوانجو پیدا کنید.

"<yoastmark

بازار عمده فروشی لوازم الکترونیک

بازار عمده فروشی گوانگجو چین بخاطر لوازم الکترونیکی نیز مشهور است و میتواند گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات و واردات از چین به کشور باشد. چه تلفن همراه، چه لوازم جانبی، قطعات یا تجهیزات دیگر، می‌توانید آنها را در اینجا پیدا کنید. لوازم الکترونیکی با کیفیت خوب و مقرون به صرفه در اینجا موجود است.

دو بازار عمده فروشی معروف برای لوازم الکترونیکی در گوانجو وجود دارد:

شهر بین المللی علوم و فناوری الکترونیک آسیای جدید (New Asia International city)

شهر بین المللی آسیای جدید یک بازار محبوب در شهر گوانگجو است. این مکان بخاطر لوازم جانبی و محصولات تکنولوژی معروف است.

  • نشانی: ۵۵ Xidi 2ndd Rd، خیابان چانگتی، حمل و نقل تفریحی در منطقه لیوان گوانگجو.
  • محصولات: این بازار دارای تلفن همراه و سایر محصولات الکترونیکی است. همچنین دارای لوازم جانبی، قطعات و موارد دیگر است.

ساختمان نانفانگ (Nanfang Building)

این ساختمان مرکزی به فروش لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و لوازم جانبی مرتبط است. شاید کمی اغراق آمیز باشد اما می‌توان گفت این مکان ارزانترین بازار جهان برای دریافت چنین محصولاتی است.

  • نشانی: آدرس این مکان خیلی راحت است. در عمارت Nanfang، در منطقه Liwan واقع شده است.
  • محصولات: این بازار در گوانگجو طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، بلندگوهای بلوتوث، هدفون، کاور گوشی، کارت حافظه و درایو USB.

بازار عمده فروشی ساعت

ساعت‌های کپی یا برند چینی در سراسر جهان مشهور هستند. حتی بدون لوگوی برند گران قیمت، ارزش پولی دارند. شما می‌توانید ساعت را به صورت عمده یا تکی با بهترین قیمت از بازارهای عمده فروشی چین خریداری کنید. دو نمونه از بهترین بازار عمده فروشی ساعت در گوانگجو عبارتند از:

بازار ساعت  Zhan XI

جاده ZHAN XI جایی است که اکثر ساعت‌های OEM را می‌توان به راحتی تهیه کرد. این بازارها ساعت های ارزان قیمت تا گران قیمت تولید و به فروش می‌رسانند. تقریباً می توانید کپی‌های همه مارک‌های اصلی را در اینجا پیدا کنید.

  • نشانی: آدرس آن سرراست در جاده ZHAN XI در گوانگجو واقع شده است.
  • محصولات: بازار عمده فروشی Zhanxiنیازهای لوازم ساعت را در سراسر جهان برآورده می‌کند. می‌توانید ساعت‌هایی با هر کیفیت، قیمت و برندی را در اینجا به راحتی پیدا کنید.

مرکز ساعت جنوب (South Watch center)

مرکز ساعت جنوبی، میدانی در بازار ساعت ZHAN XI است که فقط به ساعت اختصاص داده شده است. بسیاری از غرفه های OEM و سایر غرفه‌های عمده فروشی نیز در این میدان حاضرند. آنها ساعت‌هایی را با هر کیفیت و سبکی می‌فروشند. شما می‌توانید ساعت‌ها را بدون توجه به میزان بودجه خود در اینجا پیدا کنید.

  • نشانی: مرکز ساعت جنوب در جاده New Kowloon در گوانگجو در جنوب چین واقع شده است.
  • محصولات: برخی از بهترین کپی‌ها در اینجا یافت می‌شوند. تنها چیزی که آنها کم دارند SKU یا شماره سریال سازنده است. اگر ساعت‌های ارزان قیمت و باکیفیت می‌خواهید، این بازار برای شما مناسب است.

بازار عمده فروشی لوازم هتل

کسب و کار هتلینگ به لوازم تزئینی، کارد و چنگال، و کتانی به صورت عمده نیاز دارد. بازار گوانجو چین مکانی است که تامین‌کنندگان کالاهای هتل جهت تهیه کالاهای خود باید از آن بازدید کنند. هزاران محصول مقرون به صرفه با کیفیت‌های مختلف موجود است. بیایید به بازارهای عمده فروشی معروف هتل در گوانگجو نگاهی بیندازیم:

بازار عمده فروشی و بین المللی لوازم هتل نانتیان (Nantian International Hotel Supplies market)

این بازار در جنوب چین بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع و ۱۵۰۰ مغازه دارد. یک بانک، مرکز تجاری و سایر خدمات پشتیبانی مانند حمل و نقل در آن وجود دارد. این بازار عمده فروشی گوانگجو بزرگترین بازار در جنوب چین است. شما می‌توانید بسیاری از لوازم هتل را از اینجا برای واردات کالا تهیه کنید.

  • نشانی: خیابان ژنکسینگ، منطقه هایژو، گوانگژو چین.
  • محصولات: انواع لوازم هتل را می‌توانید از این بازار عمده فروشی تهیه کنید. محصولات متنوعی از صابون، شامپو، محصولات خانه داری، چرخ دستی، ظروف آشپزی، کتانی و غیره.

بازار عمده فروشی و بین المللی لوازم هتل (Shaxi International Hotel Supplies wholesale market)

این بازار عمده فروشی نسبتاً کوچک است. با این حال، می‌توانید برخی از محصولات با کیفیت هتل را تهیه کنید. بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه با عرضه‌کنندگان دارای پشتیبانی حمل و نقل در آن وجود دارد. این بازار بر کیفیت تمرکز دارد و فقط محصولات با کیفیت برتر را به فروش می رساند.

  • نشانی: این بازار عمده فروشی در جاده داشی، منطقه پانیو گوانگجو قرار دارد.
  • محصولات: آیا به دنبال هدف قرار دادن هتل‌های اجرایی با لوازم لوکس هستید؟ این بازار عمده فروشی در گوانگجو چین مکان مناسبی برای شماست. بسیاری از فروشگاه‌های اینجا هزاران نوع محصول را عرضه می‌کنند. این کالاها شامل ملحفه‌های ابریشمی و ساتن، بالش و روکش بالش است. همچنین می‌توانید کارد و چنگال، ظروف آشپزی و سایر لوازم لوکس هتل را پیدا کنید.
خرید از بازارهای عمده فروشی چین
خرید از بازارهای عمده فروشی چین

بازارهای عمده فروشی لباس عروس

این بازار عمده فروشی تمام نیازهای لباس عروس در سراسر جهان را پوشش می‌دهد. لباس عروس و اکسسوری به سبک سنتی یا مدرن را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. به عنوان مثال، سبک های شرقی، غربی، اروپایی، چینی، آسیایی و هندی. بازار عمده فروشی اصلی عبارت است از:

خیابان شمالی جیانگ نان (Jiangnan North Avenue)

این مکان بیشتر به دلیل تعداد عمده و بهترین کیفیت لباس عروس شناخته شده است. صدها مغازه در اینجا لباس عروس و اکسسوری می‌فروشند. آنها به تمام فرهنگ‌ها که در سراسر جهان پراکنده‌اند توجه دارند.

  • نشانی: خیابان شمالی جیانگ نان در شهر گوانگجو
  • محصولات: کالاهای عروسی متعددی در این بازار عمده فروشی وجود دارد. شما می‌توانید لباس عروس مردانه و زنانه، اکسسوری و سایر محصولات را پیدا کنید. این بازار عمده‌فروشی در گوانجو لباس‌هایی متناسب با فرهنگ‌های آسیایی، اروپایی، آمریکایی و سایر فرهنگ‌ها عرضه می‌کند.

بازارهای عمده فروشی جواهرات

جواهرات جزء ضروری پوشاک برای یک استایل کامل هستند. می‌خواهید جواهرات با کیفیت را با هزینه کم خریداری کنید؟ پس از این بازار عمده فروشی شلوغ برای واردات عمده کالا باید بازدید کنید. گوانگجو چندین مکان فوق العاده عمده فروشی اختصاصی برای جواهرات مد روز دارد، از جمله:

بازار جواهرات ساختمان  Xijiao

ساختمان Xijiao یکی از بهترین بازارهای جواهرات در گوانگجو است. این مکان جواهرات متنوعی را عرضه می‌کند که در سرتاسر جهان مرسوم است.

  • نشانی: جاده دوم Zhanqian ، منطقه لیوان، گوانگجو
  • محصولات: این بازار عمده فروشی دارای طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی مد و جواهرات است. به عنوان مثال، جواهرات استیل ضد زنگ و جواهرات آفریقایی. جواهرات زیادی در اینجا فروخته می‌شود و شما می‌توانید انواع جواهراتی را که می‌خواهید پیدا کنید.

لیوان پلازا (Liwan Plaza)

لیوان پلازا مکان دیگری برای یافتن جواهرات عالی است که با بهترین قیمت ممکن در بازار گوانگجو چین فروخته می‌شوند. اینجا مکانی همه کاره برای ساخت جواهرات از سنگ، مهره، و کریستال است.

  • نشانی: جاده ۹ دکسینگ، ناحیه لیوان در گوانگجو
  • محصولات: شما در این مکان می‌توانید هر سبک و نوعی از کریستال، مهره، یشم، مروارید را پیدا کنید. لوازم زیورآلات به صورت عمده نیز موجود است.
بازار بزرگ پلازا در چین
بازار بزرگ پلازا در چین

شهر جواهرات تایکینگ (Taiking Jewelry City)

بهترین مکان برای خرید جواهرات و اکسسوری‌های متنوع است. این بازار همانند عرضه جهانی جواهرات فرهنگی به کل جهان است.

  • نشانی :جاده ۱۱۱ تایکینگ، منطقه یوکسیو در شهر گوانگجو
  • محصولات: عملاً چیزی در زیر مجموعه جواهرات وجود ندارد که در اینجا نتوان یافت. می‌توانید جواهرات، روسری، کلاه، زیور آلات مو، جاکلیدی و موارد دیگر نیز از آنجا خریداری کنید.

بازار عمده فروشی کیف دستی گوانگجو چین

صنعت کیف گوانگجو در سرتاسر جهان شناخته شده است. بیست و چهار بازار عمده فروشی در گوانگجو برای فروش کیف و سایر لوازم چرمی وجود دارند. برخی از بازارهای برتر در گوانجو که کیف می فروشند عبارتند از:

مرکز خرید چرمی جونگگانگ (Zhonggang Leatherwear Mall)

در هیچ جای دنیا کیف‌های چرمی بهتر از اینجا وجود ندارد. اگر به دنبال کیف‌های چرمی باکیفیت و با بهترین قیمت‌ها هستید، این مکان مناسب شماست.

  • نشانی: ۱۱-۲۱، خیابان Sanyuanli، منطقه Baiyun در گوانگجو.
  • محصولات: در این بازار از بازارهای عمده فروشی چین، کیف‌های چرمی درجه یک در اندازه‌ها، رنگ‌ها و مقادیر متنوع به فروش می‌رسد. هر آنچه در مورد کیف‌های چرمی نیاز دارید، این مکان مناسب شماست.

میدان لباس چرمی  Jinyi

میدان لباس چرمی Jinyi یک ساختمان بزرگ با هزاران فروشگاه است. این ساختمان ۱۰۰۰ متر مربعی کیف‌های دستی چرمی، کوله پشتی و … می‌فروشد.

  • نشانی: ۱۴۵۳، جاده Jieffangbei، منطقه Baiyun  در گوانگجو
  • محصولات: این بازار طیف گسترده‌ای از کیف پول، کیف دستی و کوله پشتی ساخته شده از چرم را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید محصولات را به صورت عمده با بهترین قیمت‌های ممکن در سراسر جهان خریداری کنید.

بازار عمده فروشی پارچه

بازارهای عمده فروشی پارچه در گوانگجو با پارچه‌های بدون دوخت خود شهرت جهانی دارند. این بازار دارای انواع پارچه‌ها با کیفیت‌های متنوع است. هیچ بازار دیگری نمی‌تواند با بازارهای پارچه گوانگجو مقایسه شود. برخی از بازارهای معروف که به فروش پارچه در گوانجو اختصاص یافته اند عبارتند از:

شهر بین المللی نساجی گوانگجو (Guangzhou International Textile City)

کارخانه‌های نساجی زیادی در گوانگجو چین وجود دارند. آنها محصولات مختلفی از جمله پارچه، وسایل مورد نیاز پوشاک و غیره را می‌فروشند. شهر بین المللی نساجی گوانگجو یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازارها است. عرضه‌کنندگان این بازار می‌توانند نیازهای جهانی پوشاک را برآورده کنند.

  • نشانی: ۱۴۴، جاده Xingang، منطقه Haizhu در گوانگجو
  • محصولات: این بازار نیازهای مردم به پارچه در سراسر جهان را برآورده می‌کند. دارای پارچه، آستر و سایر لوازم مورد نیاز پوشاک بدون دوخت است.

بازار تزئینات توری  Ruikang

این بازار در گوانگجو به توری، آستر و سایر تزئینات پوشاک اختصاص دارد. شما می‌توانید اقلام مورد نیاز برای دوخت لباس‌های زیبا را در این مکان پیدا کنید.

  • نشانی: خیابان Fengyang، منطقه Haizhu، گوانگجو
  • محصولات: این بازار توری، آستر و سایر تزئینات پوشاک را به صورت عمده عرضه می‌کند.

بازارهای عمده فروشی لوازم جانبی خودرو در گوانگجو چین

چندین بازار در گوانگجو لوازم جانبی خودرو و قطعات یدکی خودرو را می‌فروشند. آنها در برابر دیگر برندها و سازندگان خودرو دارای مزایایی می‌باشند. آنها هزینه‌های آماده سازی کمتری دارند، بنابراین محصولاتشان ارزانتر و در عین حال بادوام هستند. بازارهای معروف این منطقه عبارتند از:

مرکز بین المللی لوازم خودرو گوانگدونگ یونگ فو

این مرکز، بزرگترین بازار لوازم جانبی خودرو با تنوع زیاد قطعات یدکی است. شما می‌توانید هر چیزی را که بخواهید به راحتی در این بازار گوانگجو چین پیدا کنید. از یک پیچ برای توقف وسایل نقلیه، تا فیلترهای سوخت، یا محصولات مراقبت از خودرو. یا هرچه شما اسمشو بگذارید در این بازار یافت می‌شود.

  • نشانی: ۴۸، جاده یونگفو، Tianhe District،
  • محصولات: در این بازار محصولات زیادی مانند قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو وجود دارد. همچنین می‌توانید محصولات مراقبت از خودرو مانند پولیش، چراغ و سایر تجهیزات را پیدا کنید.

بازار تجارت جدید قطعات خودرو گوانگجو چین

این بازار با قطعات بزرگتر خودرو در بازار گوانگجو چین معروف است. به عنوان مثال، چراغ ها، فرمان، شیشه جلو و غیره. شما می توانید چنین قطعاتی را به راحتی در این بازار گسترده در مقادیر عمده تهیه کنید.

  • نشانی: ۱۱۳، خیابان بایون شمالی، منطقه بایون، گوانگجو
  • محصولات: این بازار قطعات خودروهای بزرگتر مانند چراغ، کاپوت، قطعات یدکی موتور و غیره را به فروش می‌رساند.

بازارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی چین

لوازم آرایشی به طور گسترده‌ای در سراسر جهان به فروش می‌رسد. برای تهیه آنها باید از بازارهای عمده فروشی لوازم آرایشی در گوانگجو که یکی از مهمترین شهرهای تجاری چین است، دیدن کنید. محصولات با کیفیت متنوعی برای لوازم آرایشی در اینجا وجود دارد، از قیمت پایین تا قیمت بالا. معروف ترین آنها در بازار عبارتند از:

مرکز مبادلات لوازم آرایشی گوانگجو (Guangzhou Beauty Exchange Center)

این بازار در گوانجو دارای طیف گسترده‌ای از انواع محصولات است. به عنوان مثال، وسایل و دستگاه‌های برقی مورد نیاز برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، کلاه گیس و لوازم آرایش. شما می‌توانید این محصولات را در مقادیر نسبتاً زیادی در اینجا پیدا کنید.

  • نشانی: ۱۲۱، جاده غربی گوانگیوان در گوانگجو
  • محصولات: این بازار محصولات زیادی مانند کلاه گیس و مو، لوازم آرایش و بسته‌های لوازم آرایشی دارد. همچنین وسایل و دستگاه‌های برقی مورد نیاز برای آرایشگاه‌ها با کیفیت‌های مختلف موجود است.
بازار لوازم آرایشی گوانگجو
بازار لوازم آرایشی گوانگجو

بازار گوانگجو Guangzhou Xingfa Plaza

این بازار به لوازم آرایشی اختصاص دارد و بخش عظیمی از نیازهای لوازم آرایشی دنیا را تامین می کند.

  • نشانی: ۱۳۸، جاده شمالی Xingfa، منطقه بایون، گوانگجو
  • محصولات: در این بازار انواع لوازم آرایشی و محصولات مرتبط به فروش می‌رسد.

گوانگجو Guangzhou YifaPlaza

این مکان یکی دیگر از بازارهای عمده فروشی لوازم آرایشی در گوانگجو چین است. این ساختمان چند طبقه مکانی است که باید برای خرید لوازم آرایشی از آن دیدن کنید.

  • نشانی: ۹۶-۹۸، جاده جیچانگ، منطقه بایون، گوانگجو
  • محصولات: فروشندگان زیادی در اینجا وجود دارند که لوازم آرایشی را به صورت عمده به منظور فروش مجدد می‌فروشند.

بازار عمده فروشی شلوار جین

محصولات جین و جین چینی در سرتاسر جهان معروف هستند. آنها بادوام، مقرون به صرفه و در سلیقه‌ها و سبک‌های متفاوت و مد روز عرضه می‌شوند. مراکز خریدی که به محصولات جین اختصاص داده شده است:

مرکز خرید بین المللی جین  Xintang

این مرکز خرید شلوار جین و سایر محصولات جین مردانه، زنانه و بچه‌ها را در همه رنگ‌ها و سبک‌ها دارد.

  • نشانی: کینتانگ، منطقه جنگچنگ، گوانگجو
  • محصولات: این مرکز خرید فقط به شلوار جین اختصاص دارد. شلوار جین‌های این مرکز انواع و اقسام کیفیت‌ها و سبک‌ها را دارد. همچنین دارای تنوع گسترده‌ای از لحاظ رنگ و اندازه می‌باشد.

بازارهای عمده کفش در گوانگجو چین

عرضه‌کنندگان متعددی در بازارهای عمده فروشی گوانگجو طیف وسیعی از کفش‌ها را می‌فروشند. معروف ترین و مهم ترین بازارها عبارتند از:

دنیای کفش  Buyun Tiandi

دنیای کفش بیون تیاندی یک ساختمان ۲۰ طبقه است و صدها عرضه کننده کفش در اینجا با نرخ‌های بسیار رقابتی در حال فروش می‌باشند.

  • نشانی:۲۸، جاده جانشی، منطقه لیوان، گوانگجو
  • محصولات: این ساختمان دارای طیف گسترده‌ای از کفش‌های رسمی مردانه، زنانه و کودکان است.

میدان کفش تجارت خارجی گوانگدا

این یک بازار عمده فروشی کفش است که منطقه وسیعی را در بر می‌گیرد و انواع کفش در این بازار در گوانگجو با قیمت عمده موجود است.

  • نشانی: فنگانگ، گوانگجو، چین
  • محصولات: این بازار عمده کفش دارای انواع کفش می باشد. انواع آنها از کفش‌های ورزشی، کفش‌های کتانی، کفش‌های باله، لباس های رسمی و غیررسمی متفاوت موجود است.
بازار عمده فروشی کفش گوانجو
بازار عمده فروشی کفش گوانجو

بازارهای عمده فروشی اسباب بازی

اسباب بازی‌های ساخت چین در سراسر جهان معروف هستند. آنها طبق سلیقه همه فرهنگ‌ها اسباب بازی می‌سازند و هیچ جای دنیا نیست که اسباب بازی های خود را از چین وارد نکند.

دو بازار فروش مهم و معروف این اسباب بازی ها در گوانجو عبارتند از:

میدان وان لینک (Onelink Plaza)

برخلاف بازارهای دیگر، این میدان در منطقه یوکسیو تنها به اسباب بازی اختصاص ندارد. چندین محصول دیگر در اینجا فروخته می‌شود. با این حال، بیشتر بازار با اسباب بازی پوشیده شده است.

  • نشانی: ۳۹، جاده جیفانگنان، منطقه یوکسیو، گوانگجو
  • محصولات: طیف گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌ها، دکوراسیون منزل و کالاهایی مناسب برای هدیه در اینجا موجود است.

بازار عمده فروشی اسباب بازی گوانگجو جونگگان

این میدان به اسباب بازی‌های ساخت چین اختصاص دارد. عرضه‌کنندگان عمده فروشی چینی، کالاها را به صورت عمده در این بازار به فروش می‌رسانند.

  • نشانی: ۳۹۹، جاده ایدکسی، منطقه یوکسیو، گوانگجو
  • محصولات: انواع اسباب‌بازی‌ها در این بازار گوانگجو به ‌فروش می‌رسد. به عنوان مثال، پهپاد، دوربین، اتومبیل، هواپیما و بسیاری موارد دیگر.

بازار عمده عینک

چین بخشی از بهترین عینک‌های جهان را تولید می‌کند. ماکت‌های زیادی از برندهای معروف و برندهای چینی در اینجا وجود دارند. همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از عینک‌های طبی را در آنجا پیدا کنید. معروف ترین بازار در استان گوانگجونگ برای خرید عینک عبارت است از:

شهر عینک گوانگجو

این بازار بسیار وسیع و بهترین مکان برای خرید عمده عینک است.

  • نشانی: ۲۶۰، جاده رنمینجونگ، ناحیه یوکسیو، گوانگجو
  • محصولات: این بازار عینک آفتابی، عینک پولاریزه، عینک طبی، لوازم جانبی، لنز و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

این بازارها در گوانگجو انواع خاصی از محصولات را می‌فروشند. شما به راحتی می‌توانید کیفیت‌ها و سبک‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را هم از لحاظ کیفیت کالا و هم از نظر اعتبار فروشنده داشته باشید. البته اعتبارسنجی فروشندگان و مذاکره با تامین کنندگان چینی نیازمند رعایت اصول خاصی است که نمایندگان ما در چین میتوانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهند.

پنج مورد از مشکلات هنگام خرید از بازار عمده فروشی گوانگجو

ممکن است هنگام خرید محصولات در بازارهای عمده فروشی گوانگجو با مشکل مواجه شوید. برخی از مشکلات رایج برای مشتریان بین المللی در بازارهای عمده فروشی گوانگجو عبارتند از:

عرضه کنندگانی که قابل اعتماد نیستند

انواع کیفیت‌ها در این بازارها موجود است. شما باید محصولات را از نظر کیفیت بررسی کنید. ممکن است محصولاتی را به شما نشان دهند و بجایش محصولات دیگری را ارسال کنند و این یک کلاهبرداری است.

عرضه‌کنندگان در بازارهای عمده فروشی گوانجو انگلیسی صحبت نمی‌کنند

عرضه‌کنندگان زیادی در بهترین بازارهای عمده فروشی چین وجود دارند که انگلیسی صحبت نمی‌کنند. برای مذاکره موثر، بهتر است که یک مترجم چینی حرفه‌ای همراه خود داشته باشید.

برخی عرضه‌کنندگان در بازار عمده فروشی گوانجو دلار آمریکا را نمی‌پذیرند و فقط یوان چین را قبول می‌کنند

این عرضه کنندگان بازار دلار یا هر ارز خارجی را قبول نمی‌کنند. آنها معمولاً کارت را نیز قبول نمی‌کنند. برای پرداخت باید قبل از مراجعه به این بازارها ارز را تعویض کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق هتل خود یا صرافی انجام دهید.

فروشندگان بازار عمده فروشی گوانجو فقط حمل و نقل را در داخل چین قبول می‌کنند، نه خارج از کشور

به دلیل این که برخی از تامین کنندگان فقط می‌توانند در داخل چین ارسال کنند، ممکن است در حمل و نقل بار از چین به کشور خود با مشکل مواجه شوید. می‌توانید از باربری‌های مستقر در این بازارها کمک بگیرید یا برای کمک در این زمینه با نماینده منبع یابی خود تماس بگیرید. گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حمل بار هوایی از چین، حمل و نقل دریایی و پست اکسپرس، نقل و انتقال محموله شما را به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان انجام خواهند داد.

محصولات بازارهای عمده فروشی ممکن است برای کشور شما مناسب نباشند

شما باید محصولاتی که از بازارهای عمده فروشی گوانگجو خریداری شده اند، را بررسی کنید. شاید مواد خام خاصی دارند که ممکن است از استانداردهای محصول کشور شما پیروی نکنند. شما نیاز به تحقیق و خرید محصولات بر اساس استانداردهای واردات کشور خود دارید. شناخت بهترین کالاها برای تجارت پرسود از چین یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام واردات کالا از چین باید مورد توجه خود قرار دهید.

چگونه محصولات خود را از گوانگجو چین ارسال کنیم؟

برای ارسال محصولات خود از بازار گوانجو، چندین روش موثر وجود دارند. رایج ترین و کارآمدترین روش‌های حمل و نقل بین المللی کالا از چین به ایران عبارتند از:

پست اکسپرس

گوانگجو یک فرودگاه بین المللی دارد. شما می‌توانید محصولات خود را به راحتی از این فرودگاه به کشور خود ارسال کنید. سرویس پست اکسپرس گروه تجاری ققنوس سریع‌ترین و مطمئن ترین روش برای ارسال محصولات شما از گوانگجو به کشورتان است.

حمل و نقل دریایی

گوانجو بندر مخصوص دارد، از این رو یکی از بهترین مکان‌های چین برای خرید است و برای حمل و نقل کالا در مقادیر زیاد با هزینه‌های حمل و نقل مقرون به صرفه مناسب است.؛ اما برای حمل دریایی بار از چین محصولاتتان باید مدت بیشتری منتظر بمانید.

حمل و نقل هوایی

شما می‌توانید محصولات با ارزش خود را از طریق حمل و نقل هوایی سریع و امن دریافت کنید؛ اما هزینه این روش معمولاً بسیار بیشتر از حمل و نقل دریایی است.

حمل و نقل ریلی

برخی از کشورها از طریق راه آهن با چین قابل دسترسی هستند. حمل و نقل ریلی در تحویل کالاهای حجیم و ایمن، ارزان و سریع است. با این روش در مقایسه با حمل و نقل هوایی و دریایی در بودجه بسیار صرفه جویی خواهید کرد. با این حال، ممکن است به دلیل مشکلات مکانیکی تاخیر وجود داشته باشد. ولی هنوز هم یک انتخاب عالی برای تحویل کالاها با حجم بالا و بدون تاخیر است.

آنچه که باید هنگام خرید از بازارهای عمده فروشی چین بدانید

واردات عمده کالا
واردات عمده کالا

در مورد تدارکات

بازار جیندونگ و بازار گوانگدا فاصله چندانی با یکدیگر ندارند. در نزدیکی آنها، ما سه مرکز ترابری و حمل و نقل داریم. اولین مرکز ترابری Jiazhong می‌تواند کالا را به تمام نقاط کشور تحویل دهد. مرکز تدارکات Hutian و مرکز حمل و نقل Guangqinglong نیز می‌توانند کالاها را به موقع تحویل دهند. علاوه بر این، فروشندگان بازارهای عمده فروشی نیز در تحویل کالا کمک خواهند کرد.

درباره زبان

به عنوان یک خارجی هنگام خرید، یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر زبان است. اما، اگر از نمایندگان مسلط گروه تجاری ققنوس کمک بخواهید، لازم نیست نگران باشید. به این دلیل که سرویس منبع ‌یابی گروه تجاری ققنوس نمایندگان حرفه‌ای دارد تا به شما در انتخاب کالاهای با کیفیت کمک کنند. آنها درباره کمترین قیمت با این فروشندگان مذاکره خواهند کرد تا مطمئن شوند که در هزینه خرید صرفه جویی می‌کنید.

درباره خرید

همه مغازه ها در بازار عمده فروشی بایون از خدمات خرده فروشی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید لباس دارید، می‌توانید از این بازارها خرید کنید.  اما اگر نیاز دیگری دارید، هم جاده Shangxiajiu و هم جاده پکن انتخاب‌های خوبی هستند.

کلام پایانی

بازار گوانجو چین یک بهشت عمده فروشی است که به شما کمک می‌کند تجارت موفقی را توسعه دهید. شما می‌توانید بازارهای عمده فروشی چین را به عنوان منبع تهیه کالاهای وارداتی خود انتخاب کنید، چه برای بازار خرده فروشی و چه برای بازار عمده فروشی. در واقع، یافتن بازاری مشابه بازار عمده فروشی گوانگجو در کل دنیا دشوار است. در صورت نیاز میتوانید بار کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه واردات کالا، حمل بار از چین، خرید و منبع یابی کالا و.. بهره مند شوید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *