چگونگی ترخیص فیبر مدار چاپی | ۰ تا ۱۰۰ واردات فیبر چاپی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ترخیص فیبر مدار چاپی

آنچه در این مقاله میخوانید

امروزه واردات و ترخیص مدار چاپی در حال گسترش است.  PCBیا فیبر مدار چاپی در حقیقت از مجموعه مدارهای کوچکتری تشکیل می‌شود و تعدادی از قطعات الکترونیکی مانند خازن، مقاومت، دیود، آی سی و … را شامل می‌شود. معمولا در بسیاری از تجهیزات الکترونیکی، فیبر مدار چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای یک وسیله الکترونیکی، این فیبرها ضروری می باشند. خرید عمده فیبر مدار چاپی از تولیدکنندگان خارجی و غالبا از کشورهایی چون چین، آمریکا، ژاپن، تایوان، کره و … صورت می‌گیرد. البته در داخل کشورمان نیز این مدارهای چاپی تولید می‌شوند، ولی قسمت عمده نیازهای داخلی به واسطه واردات از آن کشورها تآمین می‌شود. گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت فعال در این زمینه آماده خدمات‌رسانی در زمینه واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی می باشد. در ادامه این مطلب شما را به خواندن اطلاعات کاملی در این مورد دعوت می‌کنیم.

ترخیص فیبر مدار چاپی چیست؟

از آنجا که مدارهای چاپی در ساخت و مونتاژ قطعات الکترونیکی، موجب سرعت عمل بالای کار می‌شوند، از نخستین سال‌های ورودش، خرید عمده فیبر مدار چاپی مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. در دسته مدارهای چاپی، فیبر مدار چاپی مهمترین قسمت آن است. ضخامت پی سی بی یا همان فیبر تقریبا ۱.۶ میلی متر است و جنس آن از نوعی مقوای فشرده (فیبر فنلی) و در برخی انواع نیز جنس این فیبر از پشم شیشه (فایبر گلاس) می‌باشد. فیبر مدار چاپی رنگی قهوه‌ای و کرم دارد. یک لایه مسی به ضخامت ۰.۲۵ میلی متر در یک سوی این فیبرها وجود دارد که به وسیله چشم و فشار پوشانده شده است.

مجموعه‌ای از مدارهای الکتریکی تشکیل‌دهنده این فیبرهای مدار چاپی هستند. امروزه واردات و ترخیص مدار چاپی که در طرح‌های یک لایه، دو لایه و یا چند لایه طراحی و ساخته می‌شوند، بسیار پررونق است. چرا که این بردهای الکتریکی کاربرد زیادی در تمام محصولات الکترونیکی دارند. استاندارد ساخت و تولید این فیبرها بر اساس UL و IPC می‌باشد. و این کار امروزه به وسیله نرم افزارهای مخصوصی انجام می‌شود. جهت واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید.

واردات و ترخیص مدار چاپی
واردات و ترخیص مدار چاپی

واردات فیبر مدار چاپی چه مراحلی دارد؟

واردات و ترخیص هر کالایی نیازمند انجام فرایندهای اداری و بازرسی‌های لازم است. مراحل واردات مدار چاپی هم شامل موارد زیر است:

دریافت مجوزها

می‌دانیم که برای واردات هر نوع محصولی در مرحله اول باید مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه دولتی کسب کرد. در مورد فیبر مدار چاپی نیز اگر ارگان‌های دولتی مجوزها را صادر نکنند، اجازه واردات و ترخیص مدار چاپی داده نمی‌شود.

منبع‌ یابی و تهیه فیبرها

بازرگانان باید یک منبع معتبر برای تامین فیبر مورد نیازشان پیدا کنند. در این رابطه بهتر است با شرکت خارجی که برای خرید عمده فیبر مدار چاپی انتخاب کرده‌اند در ارتباط باشند تا معامله‌شان نهایی شود. برای مطالعه تمام جزئیات منبع یابی کالا، سرویس منبع یابی و سورسینگ ققنوس را از دست ندهید.

برآورد هزینه‌ها

هزینه‌های حمل و نقل نیز بر اساس نوع کشور واردکننده به ایران، زمان تحویل و روش حمل و نقل (زمینی، هوایی، دریایی) متغیر است. به طور کلی ۳ الی ۴ هفته طول می‌کشد تا واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی به ایران انجام شود. در شرایط خاصی برای واردات مدار چاپی ارز دولتی تعلق می‌گیرد. بنابراین تبصره‌هایی در مورد دریافت معافیت گمرکی برای ترخیص فیبر مدار چاپی وجود دارد.

پرداخت هزینه

برای این منظور خریدار باید هزینه خرید عمده فیبر مدار چاپی را به حساب شخص فروشنده در کشور خارجی پرداخت کند. برای پرداخت نیز حتما کارت بازرگانی نیاز است.

ترخیص فیبر مدار چاپی

در این خصوص می‌توانید از شرکت معتبر گروه تجاری ققنوس کمک بگیرید. ترخیص‌کاران حرفه‌ای ما واردات و ترخیص مدار چاپی شما را در سریع‌ترین زمان و با حداقل هزینه انجام خواهند داد. به یاد داشته‌ باشید که ترخیص فیبر مدار چاپی از گمرک بدون داشتن برگه ترخیص امکان‌پذیر نیست. اصلی‌ترین مراحل ترخیص نیز مربوط به ارائه اصل و کپی تمامی مدارک به اداره گمرک و همچنین دریافت مجوزهای لازم است.

لیست انواع مدار چاپی وارداتی

همه قطعات الکترونیکی از جمله مدارهای چاپی در انواع متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. از این رو هر شخص می‌تواند با توجه به نیازش، مناسب‌ترین نوع را انتخاب کند و نسبت به خرید عمده فیبر مدار چاپی اقدام نماید. مدار چاپی وارداتی به کشور در انواع زیر ارائه میشوند:

مدارهای چاپی یک طرفه

مدارهایی متشکل از یک لایه مس است که برای برقراری اتصالات، ارتباط‌ های یک طرفه ایجاد می‌کند.

مدارهای چاپی دو طرفه

همان‌گونه که از نامش پیداست این مدارها جهت ایجاد اتصال‌های دو طرفه مناسب می‌باشند. چون که در این گروه از مدارها در دو سوی یک لایه، دو لایه مس بکار رفته است. این نوغ نیز در خرید عمده فیبر مدار چاپی جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدارهای چاپی چند لایه

فیبرهای مدار چاپی چند لایه، چگالی بالایی دارند و از بهترین نوع PCB ها برای واردات و ترخیص مدار چاپی در بازار می‌باشند. مس در طراحی این مدارها به عنوان لایه‌های بیرونی و داخلی به کار می‌رود که به شکل متناوب با لایه‌های بستر قرار داده شده‌اند. قسمت عمده ترخیص فیبر مدار چاپی را این مدارهای چاپی چند لایه (اکثرا بیش از ۴ لایه) تشکیل می‌دهند.

شرایط واردات فیبر مدار چاپی

جهت واردات و ترخیص مدار چاپی از خارج از کشور به ایران، ابتدا لازم است شما یک تولیدکننده فیبر مدار چاپی پیدا کنید تا بتوانید بدون واسطه معامله کنید. در این راستا برای اطمینان از معتبر بودن تولیدکننده، بهتر است قبل از خرید عمده فیبر مدار چاپی به بررسی سابقه کاری او بپردازید. تولیدکننده‌های معتبر کالاهای باکیفیت را به شما خواهند داد. شما باید توجه کنید که ساخت فیبر مدار چاپی در کیفیت‌های گوناگونی انجام می‌گیرد و مراقب باشید حتما محصول بادوام و باکیفیت به کشور وارد نمایید.

مورد دیگری که باید دقت کنید این است که فاکتور قیمت را هم در نظر بگیرید. قیمت پایین در این فاکتور به معنای فیبر بی‌کیفیت و قیمت بالا به معنای فیبر مدار چاپی باکیفیت نیست. بهترین کار در واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی این است که ابتدا یک برآوردی از هزینه‌ها داشته باشید تا محصولی با قیمت مناسب سفارش دهید و  خرید کنید.

لیست هزینه و تعرفه های ترخیص فیبر مدار چاپی

تعرفه واردات قطعات الکترونیکی از جمله واردات و ترخیص مدار چاپی به عوامل مختلفی وابسته است و نمی‌توان میزان ثابتی برای آن بیان کرد؛ اما در هزینه نهایی خرید عمده فیبر مدار چاپی تاثیر می‌گذارد. از سویی هزینه‌های ثابتی هم هستند که برای اکثر سفارشات یکسان است، همچون هزینه بسته‌بندی و ارسال قطعات، هزینه‌های حمل و نقل، گمرک و ترخیص فیبر مدار چاپی و غیره مارک و برند کالا و نیز تعداد آن‌ها هم از عواملی است که موجب افزایش هزینه‌های تعرفه فیبر مدار چاپی می‌شود.

کد تعرفه گمرکی یا کد اس اچ (SH) عددی می‌باشد که به وسیله آن مشخصات کالای مورد نظر برای واردات تعیین می‌گردد. هر کدام از کالاها و دستگاه‌های وارداتی در گروه‌بندی خاصی قرار می‌گیرند و توسط کدهای تعرفه گمرکی ویژه خود شناسایی می‌شوند. کد تعرفه گمرکی فیبر مدار چاپی هم برای واردات و صادرات باید از طریق گمرکات در سراسر کشور پرداخت گردد. تعرفه گمرکی برای فیبر مدار چاپی ۸۵۳۴۰۰۰۰ می‌باشد.

خرید عمده فیبر مدار چاپی
خرید عمده فیبر مدار چاپی

واردات آنها از کدام کشور ها امکان پذیر است؟

مطابق با بررسی‌های انجام شده رتبه اول میزان تولید مدارهای الکتریکی از جمله واردات و ترخیص مدار چاپی متعلق به کشورهای قاره آسیایی است. کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی هم از این نظر دوم و سوم می‌باشند. این را هم می‌توانیم بگوییم که کشورهای هنگ کنگ، تایوان، کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، چین، ژاپن، ویتنام، فیلیپین، فرانسه، هلند و آلمان، بهترین کشورها برای خرید عمده فیبر مدار چاپی می‌باشند. شما می‌توانید جهت خرید و ترخیص فیبر مدار چاپی از این کشورها هم اکنون با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه واردات و ترخیص مدار چاپی

به دنبال افزایش تقاضا برای واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی، شرکت‌های بازرگانی معتبری چون شرکت تجاری ققنوس به ارائه خدمات واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی می‌پردازند. خدمات این شرکت بازرگانی در این زمینه موارد زیر را شامل می‌شود.

ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد معافیت گمرکی مدار چاپی، کمک در تصمیم‌گیری در انتخاب بهترین کشور مبدا جهت انجام معامله و خرید عمده فیبر مدار چاپی، آشنایی و شناخت بروزترین قوانین وضع شده، کمک به اخذ مجوزهای لازم از نهادهای دولتی در کمترین زمان و ترخیص فیبر مدار چاپی توسط ترخیص‌کاران باتجربه در حداقل زمان. ما در اسرع وقت و کمترین هزینه ممکن تمام کارهای مربوط به واردات و ترخیص مدار چاپی از گمرک را انجام می‌دهیم. نکته مهم این است که اگر سرعت عمل واردات و ترخیص فیبر مدار چاپی بالا باشد، میزان هزینه‌های نهایی بسیار کم خواهد شد.

جمع بندی

اگر شما هم قصد دارید واردات و ترخیص مدار چاپی را در برنامه خود داشته باشید، می‌توانید از راهنمایی‌های تخصصی مشاوران و کارشناس ما در گروه تجاری ققنوس بهره‌مند شوید. آنها شما را در زمینه ترخیص فیبر مدار چاپی از گمرکات سراسر کشور، ثبت سفارش، دریافت مجوزات لازم، ترانشیپ، حمل و نقل، انجام حواله های بانکی و راهنمایی خواهند کرد.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *