واردات و ترخیص دستگاه خط کشی خیابان از گمرک چگونه است؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی

آنچه در این مقاله میخوانید

همه می‌دانیم که سال‌هاست خیابان‌ها و معابر توسط دستگاه‌های ویژه و کارآمدی نشانه‌گذاری و خط‌کشی می‌شوند. این کار به وسیله انواع دستگاه خط کشی خیابان در اشکال و سایزهای مختلف و به شکل دستی و ماشینی انجام می‌شود. بنابراین نیاز و ضرورت وجود چنین دستگاه‌هایی در هر کشوری برهمگان محرز است. اما از آنجا که تولید این دستگاه در داخل کشور با محدودیت و کاستی‌هایی روبروست، واردات و ترخیص دستگاه خط کشی خیابان یکی از موارد فعالیت تجاری بازرگانان و شرکت‌های تجاریست. جهت واردات این دستگاه حتما باید مجوزهای مربوطه همانند هر کالای دیگر دریافت گردد. ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک نیز باید طبق قوانین و مقررات گمرکی صورت پذیرد. در این مطلب از گروه تجاری ققنوس به نکاتی  چند راجب واردات و ترخیص این دستگاه اشاره خواهیم کرد.

نحوه واردات و ترخیص دستگاه خط کشی

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی به دو طریق امکان پذیر می‌باشد. یک راه واردات توسط خود تاجران و سرمایه داران انجام می‌شود که ماشین و دستگاه خط کشی را می‌توانند به دو صورت نو و مستعمل به کشور وارد نمایند. راه دوم به وسیله شرکت‌های بازرگانی و ترخیص کار گمرکی حرفه‌ای است که می‌توانند ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام دهند. فردی که قصد تجارت و واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان را دارد باید مطابق با موازین گمرکی عمل کند و مجوزهای مورد نیاز برای واردات را از نهادهای مربوطه اخذ نماید. در غیر این صورت بازرگان واردکننده در مراحل ترخیص کالا با مشکل زیادی روبه رو خواهد شد و امکان ترخیص کالایش از گمرک وجود نخواهد داشت.

شرکت تجاری ققنوس با تیمی از بهترین کارشناسان و ترخیص‌کاران حرفه‌ای و با تجربه درخشان در زمینه واردات انواع کالا و ماشین آلات آماده کمک و همکاری با بازرگانان علاقه‌مند به واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان می‌باشد.

ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک
ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک

اهمیت واردات آنها به ایران

خط کشی خیابان‌ها و جاده یکی از مهمترین علائم ترافیکی و راهنمایی رانندگی است. خط‌کشی‌های جاده و خیابان توسط انواع دستگاه خط کشی خیابان جهت افزایش ایمنی بیشتر انجام می شود. کاربرد و هدف خط‌کشی خیابان منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و عابران پیاده است. قوانین خط کشی کمک می‌کند تا معضلات زیادی از جمله تصادفات کاهش یابد. دستگاه خط‌ کشی از ماشین آلات راه‌سازی می‌باشد که مکان‌های مختلف را با استفاده از رنگ خط‌کشی می‌نماید.

این دستگاه چند منظوره و تمام اتوماتیک است و پیمانکاران نیز از آن استفاده می‌نمایند. امروزه کمبود امکانات تولیدی و تحریم‌های تحمیل شده تولید انواع دستگاه و ماشین‌آلات راهسازی از جمله دستگاه خط‌کشی خیابان در داخل کشور امکان‌ پذیر نیست. از این رو برای رفع نیاز کشور در بخش راه‌سازی و عمران جاده‌ای، واردات و ترخیص دستگاه خط کشی خیابان از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین واردات این کالا، قدمی در جهت توسعه شهرسازی و راهسازی خواهد بود و تجارت پرسودی هم برای تاجران فراهم می‌کند. شما می‌توانید جهت ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید.

هزینه واردات دستگاه خط کشی خیابان

طبق گزارش شرکت‌های تجاری واردکننده این کالا، هزینه واردات و ترخیص دستگاه خط کشی موارد زیر را شامل می‌شود:

هزینه منبع‌ یابی کالا برای پیدا کردن بهترین کیفیت دستگاه از بهترین تولیدکننده، هزینه خرید دستگاه (حواله به فروشنده)، هزینه حمل و کشتیرانی تا بندر ورودی ایران، هزینه‌های ترخیص ، انواع دستگاه خط کشی خیابان، هزینه حمل داخلی از بندر ورودی تا محل مورد نظر شما. در ضمن خود هزینه‌های ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک هم عبارتند از: حقوق و عوارض گمرکی و ۴ درصد مالیات علی الحساب و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده. هزینه‌های انبارداری، دموراژ، ترخیصیه و هزینه های بانکی و کارت بازرگانی را هم باید به آنها اضافه نمود.

شما می‌توانید جهت محاسبه دقیق هزینه‌های واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

[irp posts=”996700″ ]

دستگاه خط کشی خیابان را از کدام کشور وارد کنید؟

بیشترین واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد. بنابراین اولین قدم برای خرید، واردات و ترخیص دستگاه خط کشی این است که بازارهای هدف را بشناسید و به منبع‌یابی بازارهای جهانی تولید انواع این دستگاه با کیفیت بالا آشنا باشید. در حال حاضر بخش عمده این نوع دستگاه‌ها و ماشین آلات از کشور چین وارد می‌گردد. بعد از چین بیشترین سهم واردات برای ماشین آلات از کشور امارات است. البته امارات خودش تولیدکننده این نوع دستگاه‌ها نیست. سپس، ایتالیا و آلمان نیز در رده‌های بعدی سهم بسزایی در بازار واردات و ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک دارا می‌باشند.

معافیت های گمرکی

طبق قوانین گمرکی و به ویژه بند «غ» ماده ۱۱۹ قانون گمرک و به تشخیص وزارت صنعت معدن و تجارت واردات بعضی دستگاه‌های خط تولید و ماشین آلات از حقوق ورودی معاف می‌باشند. بر همین اساس با توجه به بند ۳ ماده ۴۲ آیین‌نامه اجرایی ذکر شده، واردات و ترخیص دستگاه خط کشی، آسفالت تراش و پمپ بتون بدون کشنده، بعد از انجام ثبت سفارش در وزارت صنعت معدن و تجارت و نیز رعایت دیگر مقررات مربوطه و ارائه مجوزهای قانونی لازم، فقط به لحاظ مستعمل بودن بلامانع است. روشن است که واردات و ترخیص کالاهای مستعمل از راه بازارچه‌های مرزی ممنوع است و ورود انواع دستگاه خط کشی خیابان مستعمل فقط از طریق ثبت سفارش ارز متقاضی امکان پذیر می‌باشد. باید توجه کرد در زمان ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک، حتما بر روی پروانه واردات، موارد مذکور در مورد معافیت گمرکی قید شود.

مراحل واردات کالا

بدیهی است که برای انجام واردات و صادرات هر نوع کالایی طی کردن مراحلی لازم و ضروریست تا فعالیت تجاری شما قانونی باشد. واردات و ترخیص دستگاه خط کشی خیابان نیز شامل موارد زیر است:

داشتن مجوز فعالیت و گواهی‌های مربوطه

برای واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان، لازم است مجوزهای مورد نیاز در رابطه با فعالیت خود را دریافت کنید. سپس اداره گمرک و دیگر سازمان‌ها این مجوزها را بررسی ‌نمایند تا کم و کسری در مدارک نباشد.

ارزش‌گذاری دستگاه خط کشی

در این مرحله دستگاه وارداتی برای ارزش‌گذاری و تعیین مشخصات دقیق آن از لحاظ (نوع دستگاه، برند و تاریخ ساخت آن و کیفیت دستگاه) باید بررسی شود و طبق این بررسی‌ها ارزش‌گذاری آن انجام شود؛ زیرا تعرفه‌های وارداتی ماشین آلات و دستگاه‌ها با توجه به نوع محصول، برند، شرایط کاری و کد تعرفه‌ای آن مشخص می‌شود.

داشتن کارت بازرگانی

برای واردات و ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک ابتدا حتما باید از سازمان توسعه تجارت کارت بازرگانی دریافت کنید. کارت بازرگانی گذشته از این که جزء ضروریات واردات است، در مورد واردات دستگاه خط کشی خیابان می‌تواند معافیت مالیاتی هم داشته باشد.

شرایط واردات دستگاه خط کشی خیابان

وقتی ضرورت واردات دستگاه خط کشی خیابان را بررسی می کنیم، شاخص‌هایی معیار عملکرد واردات است:

  • اولا زمانی که تکنولوژی تولید انواع دستگاه خط کشی خیابان در داخل وجود دارد ولی ظرفیت تولید از نیاز داخلی کشور پایین‌تر است.
  • دوم زمانی که این دستگاه اصلا در داخل کشور تولید نشود.
  • سوم هزینه‌های نگهداری و تعمیرات این دستگاه‌ها مقرون به‌ صرفه باشد و همچنین بکارگیری آن در درازمدت برای کشور سودآور است.
انواع دستگاه خط کشی خیابان
انواع دستگاه خط کشی خیابان

ترخیص دستگاه خط کشی خیابان از گمرک چگونه است؟

واردات و ترخیص دستگاه خط کشی در جهت تامین نیازهای بخش ایمنی و ترافیک می‌باشد. همانطور که گفتیم تولید انواع این دستگاه‌ها به علت تحریم‌های گوناگون در کشورمان صورت نمی‌گیرد. از این جهت واردات انواع دستگاه خط کشی خیابان تجارت پرسودی برای تجار فراهم نموده است. جهت ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک، امتیازات مختلفی هم به بازرگانان و فعالان در عرصه واردات و ترخیص تعلق می‌گیرد که این امر موجب کاهش هزینه‌های ترخیص می‌شود. کارشناسان و تیم حرفه‌ای شرکت تجاری ققنوس با اطلاع کامل از قوانین گمرکی و نیز سازوکارهای گوناگون وزارت صنعت معدن و تجارت، در خدمت شما بازرگانان عزیز است تا در زمینه آماده‌سازی مجوزهای لازم، کاهش هزینه‌های واردات و ترخیص دستگاه خط کشی و نیز معافیت از حقوق و عوارض گمرکی شما را یاری کند.

[irp posts=”48343″ ]

دستگاه خط کشی خیابان تمام اتوماتیک و چندمنظوره

دستگاه‌های خط کشی چند منظوره و تمام اتوماتیک رنگ‌آمیزی، می‌توانند مکان‌های مختلف را رنگ کنند. قیمت این دستگاه خط کشی تمام اتوماتیک هم در بین انواع دستگاه خط کشی خیابان بسیار مناسب است و به همین علت اغلب پیمانکاران از آن استفاده می‌کنند. از مزایای واردات و ترخیص دستگاه خط کشی بازگشت سریع سرمایه می‌باشد. از سویی هم با توجه به قیمت مناسب و صرفه‌جویی در زمان، این دستگاه‌ها می‌توانند به دفعات استفاده شوند. این ویژگی‌ها موجب استفاده بیشتر از آن توسط فعالان در حوزه ایمنی و ترافیک به جای روش‌های دستی و افزایش ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک است.

جمع بندی

گروه تجاری ققنوس یک شرکت بازرگانی معتبر و دارای گواهینامه بین‌المللی واردات و ترخیص انواع کالا می‌باشد. این شرکت تیمی حرفه‌ای و کاردان در زمینه واردات و ترخیص کالا از گمرک دارد. با بهره‌گیری از این متخصصین مجرب و آشنا به قوانین واردات و ترخیص کالا، مراحل واردات و ترخیص انواع دستگاه خط کشی خیابان را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد. همچنین شما می‌توانید برای آگاهی از شرایط واردات و ترخیص دستگاه خط کشی از گمرک و استعلام قیمت و سایر هزینه‌های واردات این دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *