ارزان ترین حمل و نقل بار که میتوانید انتخاب کنید، کدام است؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

ارزان ترین حمل و نقل

آنچه در این مقاله میخوانید

خدمات عالی و متنوعی در دنیای حمل و نقل بین­ المللی در دسترس مشتری هاست که یافتن ارزان ترین نوع حمل بار، کمی دشوار به نظر میرسد. برخی از این خدمات در شرایط خاص عملکرد بهتری نسبت به سایر خدمات دارند. بنابراین، در حالی که USPS First Class Mail International، عنوان ارزان ترین حمل و نقل را از آن خود کرده است، اما همیشه بهترین گزینه برای حمل و نقل نیست. آگاهی از اینکه کدام خدمات بیشترین تناسب را با شرایط شما دارد، به شما کمک میکند تا محموله های بین­ المللی خود را بهتر آماده سازی کنید. در این مقاله، ارزان ترین خدمات حمل و نقل بین­ المللی را با هم بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای مطالب با گروه تجاری ققنوس همراه بمانید.

ارزان ترین حمل و نقل: سرویس حمل و نقل بین ­المللی USPS

USPS یک استاندارد طلایی برای پیک های پستی و بسته های داخلی با ارزان ترین حمل و نقل بار است و در نتیجه، خدمات بسیار خوبی برای ارسال بسته های بین ­المللی فراهم میکند. آنها طیف وسیعی از گزینه ها، از مقرون به صرفه گرفته تا سریع و ویژه را تنها با سه سرویس پوشش میدهند. علاوه بر آن، خدمات ارزان ترین نوع حمل و نقل بار گروه تجاری ققنوس نیز به شما این امکان را میدهد تا ۸۴ درصد در حمل و نقل محموله های USPS صرفه جویی کنید.

  • اگر شما با بسته های کوچک سر و کار دارید، First-Class Mail International یا FCMI از جمله ارزان ترین حمل و نقل بار است. این روش به عنوان مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال نامه ها، پاکت های بزرگ و بسته هایی با وزن کمتر از ۱.۵ کیلوگرم به بیش از ۱۸۰ کشور محسوب میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که FCMI به شما ETA تحویل ارائه نخواهد داد و ممکن است چندین هفته طول بکشد تا تحویل نهایی صورت بگیرد. این روش شامل هیچ گونه پوشش بیمه نیست اما شما میتوانید به صورت جداگانه بیمه خریداری کنید. پوشش بیمه برای بسته ها به ۴۰۰ دلار میرسد و هر بسته ای که ارزش بالاتری داشته باشد با اولویت ارسال خواهد شد.
  • Priority Mail International توسط خدمات USPS ارائه شده، از جمله ارزان ترین نوع حمل و نقل بار است و به بیش از ۱۸۰ کشور خدمات رسانی میکند. در این روش معمولا ۶ تا ۸ روز طول میکشد تا تحویل نهایی انجام بگیرد. شما میتوانید با کمک متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس، وانت حامل بار اولویت دار یا همان Priority Mail داخلی یا خارجی را از USPS دریافت کنید.
  • Priority Mail Express International سریعترین و ممتازترین خدمات حمل و نقل بین المللی USPS است که در یک بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه و خدمت رسانی در بیش از ۱۸۰ کشور، نرخ ثابت حمل و نقل بین­ المللی و ارزان ترین حمل و نقل بار را نیز برای ساده سازی حمل و نقل بین ­المللی بکار میبرد.

اگر میخواهید در هزینه حمل و نقل بین ­المللی بسته هایتان صرفه جویی کنید، میتوانید با کارشناسان و متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس درباره ارزان ترین حمل و نقل بار تماس بگیرید تا ببینید حمل و نقل بسته ها ارزان تر از چیزی خواهد بود که فکر میکردید!

ارزان ترین حمل و نقل
ارزان ترین حمل و نقل

سرویس حمل و نقل بین­ المللی UPS

UPS دارای شبکه گسترده ای از مراکز بین­ المللی با ارزان ترین حمل و نقل بار است. در نتیجه، حمل و نقل توسط UPS مقرون به صرفه تر و کارآمدتر خواهد بود. ما در گروه تجاری ققنوس میتوانیم با ترتیب دادن حمل و نقل کالای شما توسط UPS تا ۸۸ درصد در هزینه هایتان صرفه جویی کنیم.

در ادامه برخی از بهترین خدمات بین ­المللی UPS و ارزان ترین حمل و نقل بار با نرخ های مرتبط با آن را میبینیم:

  • UPS Worldwide Saver: گزینه مقرون به صرفه UPS است که تا پایان تاریخ تحویل در بازه های زمانی مختلف به مقاصد مشخص شده میرسد. به مقصد کانادا، تحویل در روز کاری بعد است. به مقصد مکزیک، تحویل در روز کاری بعدی برای بسته های اسناد و مدارک است. ارسال هر گونه کالا به اروپا و آمریکای لاتین ۲ روز کاری و به آسیا ۳ روز کاری به طول می انجامد.
  • UPS Standard: این گزینه، یک سرویس حمل و نقل ۱ الی ۵ روزه برای ارسال کالا به صورت بین ­المللی به کانادا و مکزیک است که مقرون به صرفه ترین گزینه در UPS نیز هست. به هر حال، اگر به خدمات سریعتری نیاز دارید، UPS Worldwide Expedited گزینه ی خوبی به نظر میرسد.
  • UPS Worldwide Expedited: این سرویس به شما این امکان را میدهد که کالایتان را به مناطق اصلی در کانادا، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و خاورمیانه در بیش از ۳ روز ارسال کنید.
  • UPS Worldwide Express: با استفاده از این سرویس شما میتوانید کالا را به آمریکای لاتین و اروپا در ۲ روز و به خاورمیانه در ۳ روز ارسال کنید.

سرویس حمل و نقل بین­ المللی GlobalPost

GlobalPost از طریق شبکه ای شرکت های بین­ المللی پستی جهانی و حاملان تجاری، طیف وسیعی از راه حل ها را برای حمل و نقل داخلی و بین ­المللی ارائه میدهد. GlobalPost به صورت انحصاری طراحی و ساخته شده تا تعداد زیادی از حاملان و فرستندگان بار را برای حمل و نقل سریع و مقرون به صرفه و تحویل کالا به نقاط مختلف گرد هم بیاورد از جمله ارزان ترین حمل و نقل بار میباشد.

در زیر برخی از گزینه های حمل و نقل بین ­المللی ارائه شده توسط GlobalPost و نرخ های مرتبط با آنها را مشاهده میکنیم:

  • GlobalPost Economy International: گزینه ای مقرون به صرفه برای بسته های کوچک (کمتر از ۲ کیلوگرم) در سطح بین­المللی است و ۶ تا ۱۰ روز طول میکشد تا تحویل نهایی در بیش از ۲۰۰ کشور صورت بگیرد. این سرویس همچنین خدمات پیگیری بسته در کشور مقصد را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.
  • GlobalPost Standard International: تمام مزایا و خدمات GlobalPost Economy International در این سرویس برقرار است اما پیگیری بسته در کشور مقصد برای بسته های کمتر از ۳۰ کیلوگرم ارائه میشود.
  • GlobalPost Plus: این سرویس شامل اینکوترمز DDP برای حمل و نقل به کانادا، مکزیک و بریتانیا است. GlobalPost Plus شامل ترخیص پیشرفته گمرکی است که فرستند بار معمولا تا پیش از رسیدن بسته به کشور مقصد، امورات گمرکی را به صورت الکترونیکی به پایان میرساند. این فرآیند به روند تحویل کالا سرعت میبخشد و به فرستنده بار اجاره میدهد تا کالا را هر چه سریعتر به خریدار تحویل دهد.
  • Canada Delivery Duty Paid (DDP): این سرویس پیش پرداخت کلیه هزینه ها و مالیات مربوط به محموله های خدمات بین­المللی فرست کلاس به کانادا با نرخ کمتر از ۶.۹۵ دلار و هزینه های اداری گرانقیمت که تا ۹.۹۵ دلار میرسد و ممکن است پس از تحویل کالا به وجود بیاید را حذف میکند. مالیات نیز در این سرویس به طور کامل حدف خواهد شد.
  • GlobalPost SmartSaver: اگر حداقل ۵ محموله بین­المللی به طور روزانه ارسال میکنید، ممکن است واجد شرایط صرفه جویی در ۳۰ درصد از هزینه هایتان با استفاده از GlobalPost SmartSaver باشید.

سرویس حمل و نقل بین ­المللی DHL Express:

DHL Express یکی از نام های معتبر در حمل و نقل بین ­المللی است که کالاها را به کشورهای مختلف جهان در بازه های زمانی مختلف ارسال میکند و آنها را در صف مقدم تدارکات خود نگه داشته است.

در ادامه مطالب، برخی از گزینه های حمل و نقل بین­ المللی DHL Express و نرخ های مرتبط با آن آورده شده است:

  • DHL Express Worldwide: این سرویس تنها یک روز طول میکشد و محموله تا پایان روز آینده به مقصد خود خواهد رسید. علاوه بر این، DHL Express Worldwide خدماتی را ارائه میدهد که میتوان تحویل را در روز کاری بعدی و در یک زمان مشخص شده تنظیم نمود.
شرکت حمل و نقل بین المللی
شرکت حمل و نقل بین المللی

ارزان ترین حمل و نقل بین ­المللی FedEx

FedEx با یک شبکه جهانی از گزینه های بین­ المللی اکسپرس نام خود را ایجاد کرده است. این شرکت FedEx با خدمات ۱ تا ۳ روزه، خود را به عنوان یکی از فرستندگان برتر برای حمل و نقل جهانی با ارزان ترین نوع حمل و نقل بار معرفی میکند.

  • FedEx International Economy: تحویل نهایی در بازارهای اصلی در این سرویس بین المللی ۲ تا ۵ روز به طول می انجامد.
  • FedEx International Priority: این روش یک راه اقتصادی برای ارسال بسته ها در سطح بین ­المللی با ارزان ترین حمل و نقل بار است که فرآیند آن بین ۱ تا ۳ روز کاری طول میکشد.
  • FedEx International First: این سرویس سریعترین خدمات حمل و نقل بین­ المللی FedEx و از ارزان ترین حمل و نقل بار است. تحویل نهایی در ۲ روز و تا ساعت ۹ صبح به شهر های منتخب در اروپا و ساعت ۱۰ صبح در آمریکای لاتین انجام میشود. تحویل نهایی بسته به بخش های مترویی استرالیا و مناطق منتخب آسیا ۳ روز طول میکشد.

گروه تجاری ققنوس چگونه میتواند به حمل و نقل بین­ المللی شما کمک کند؟

خدمات گروه تجاری ققنوس به تاجران و بازرگانان اجازه میدهد تا در هزینه های حمل و نقل بین­ المللی کالاهای خود صرفه جویی زیادی کنند و به تخفیف های UPS، USPS، DHL Express، GlobalPost و Seiko LTL دسترسی پیدا کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با متخصصان ما تماس بگیرید و ثبت نام کنید. با گروه تجاری ققنوس، ارزان ترین حمل و نقل همیشه در دسترس شماست.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *