راهنمای خرید عمده از چین ؛ بهترین نکات برای پیشرفت و گسترش روابط تجاری خود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این مقاله میخوانید

امروزه خرید و فروش‌های جهانی پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و بسیاری از افراد به دنبال خریدی موفق با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند. خرید عمده از چین یکی بهترین روش‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌هاست و می‌تواند منجر به تخفیف‌های خیلی خوبی شود. ما در گروه تجاری ققنوس لیستی از صفر تا صد راهنمای خرید عمده از چین را تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید از طریق آشنایی با نحوه خرید محصولات به صورت عمده از کشور چین، ارزان‌ترین قیمت را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

راهنمای صفر تا صد خرید عمده از چین

امروزه با توسعه تجارت جهانی و افزایش خرید از سایت‌های خارجی و اقصی نقاط جهان به امری متداول و عادی تبدیل شده است. از آنجا که شاهد واردات کالا از چین و گسترش روابط بین کشوری هستیم، آشنایی با نحوه خرید عمده از چین و خرید از سایت‌های چینی می‌تواند نقش مفیدی در افزایش رفاه جامعه داشته باشد. شرکت‌های واردات و صادرات با خرید عمده از چین قیمت‌ها را تا حد ممکن به حداقل می‌رسانند؛ بنابراین با ما همراه باشید تا به راهنمای صفر تا صد خرید عمده از چین برای گسترش کسب و کار تجاری بپردازیم.

نحوه خرید عمده از چین
نحوه خرید عمده از چین

با فروشندگان اجناس مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید

برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق و خرید اجناس به صورت عمده و با بهترین و پایین‌ترین قیمت، در مرحله اول لازم است بتوانید به خوبی با عمده فروش‌ها ارتباط برقرار و توجه انها را جلب کنید. ارتباط موفق با تامین‌کنندگان کالا این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اجناس باکیفیت زیادی را با حداقل قیمت خریداری کنید و در فروش خود هم موفق شوید.

رابطه خوبی بین خود و عرضه کننده کالا برقرار کنید

اگر تازه‌کار هستید و یا به تازگی قصد خرید عمده از چین را دارید، باید حتما رابطه خوبی بین خود و عرضه کنندگان کالا شکل دهید. رابطه خوب و موفق کاری در واقع یک عنصر بسیار مهم در هر شغلی است و مهم‌ترین نکته‌ای است که در راهنمای صفر تا صد خرید از چین باید مورد توجه قرار بگیرد. ارتباط خود را با عرضه کننده به طور مداوم حفظ و مرتبا با آنها تماس بگیرید تا از حرفه‌ای بودن شما مطمئن شوند.

درباره محصولات جدید و برنامه‌های آینده خود بحث کنید _ یکی از موثرترین نکات راهنمای خرید عمده از چین

یکی دیگر از مراحل و نکات راهنمای خرید عمده محصولات جهت بهره‌مندی از اقتصاد چین، بحث و پیگیری دقیق درباره محصولات و اجناسی است که می‌خواهید بخرید. با پیگیری و صحب در رابطه با امور کاری خود، آنها می‌توانند ببینند که شما واقعا علاقه‌مند به ایجاد و تقویت رابطه با آنها هستید و می‌خواهید روابط خود را برای موفقیت بیشتر در اینده هم ادامه دهید.

ضمانت کنید

مهم نیست که از چه مقدار محصول برای خرید از کشور چین اقدام کرده‌اید، لازم است برای پیشرفت کسب و کار خود ضمانت و تضمینی از ارائه باکیفیت خدمات فروش ارائه دهید. این مورد برای عرضه کنندگان کالا بسیار مهم است و با هر مقداری که شروع کرده باشید، در نهایت با حفظ مشتریان وفادار می‌توانید تجارت خود را گسترش دهید.

قابل اعتماد باشید _ از مهم‌ترین نکات راهنمای خرید عمده از چین

از دیگر نکاتی که در نحوه خرید عمده از چین باید رعایت کنید، قابل اعتماد و صادق بودن است. با رعایت اخلاق توجه عرضه کنندگان محصول را هم به خود جلب می‌کنید و آنها تلاش خواهند کرد تا همکاری خود را با شما ادامه دهند و شما را راضی نگه دارند. تا آنجا که ممکن است قابل اعتماد باشید و روابط کاری خود را حفظ کنید تا تجارت هر دو طرف موفقیت آمیز باشد.

به عرضه کنندگان کالا احترام بگذارید

هر اقدامی که در خرید از چین از طرف عرضه کنندگان کالا انجام می‌شود را در نظر بگیرید و به خوبی پاسخ دهید. اگر وقت خود را در اختیار شما گذاشتند، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و از اهداف و کسب و کار خود صحبت کنید. این اقدامات و فعالیت‌های به ظاهر کوچک در روابط تجاری از اهمیت بالایی برخوردارند و به حفظ و موفقیت شما کمک زیادی خواهند کرد.

با عرضه کنندگان خارج از کشور تماس بگیرید

از آنجا که خرید عمده از کشور چین به دلیل تفاوت زبان‌ها و فاصله زیاد ممکن است دشوار باشد؛ اگر قصد برقراری ارتباط موفق و خرید محصولات عمده از چین را دارید، هیچ مانعی نباید از ارتباط دوستانه و کاری شما جلوگیری کند. در این شرایط شما باید بیشتر برای برقراری ارتباط تلاش کنید و با استفاده از نکاتی که در راهنمای خرید عمده از چین ذکر کردیم، اجناس را در پایین‌ترین قیمت و با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

هدیه بفرستید

یکی از نکاتی که می‌تواند در بهبود روابط کاری تاثیر داشته باشد، خرید و ارسال هدیه‌هایی همچون غذاهای محلی و منحصر به کشور ما است. همراه با هدیه اطلاعات و ایده‌های مفید خود را در جهت پیشرفت کسب و کار بنویسید و همراه با بسته برای عرضه کنندگان یا نمایندگی محصولات در چین ارسال کنید.

امکانات مورد نیاز را آماده کنید _ اصلی‌ترین مرحله بعد از اتمام مراحل راهنمای خرید عمده از چین

بعد از اطمینان از برقراری درست ارتباط با عرضه کنندگان محصول مورد نظر خود، لازم است امکانات و مواردی که جهت خرید عمده از چین و واردات کالا نیاز است را تامین و آماده کنید. در این بخش از راهنمای صفر تا صد خرید عمده از چین مقدار هزینه‌ای که باید خرج شود، انبار برای ذخیره سازی اجناس، حمل و نقل، ترخیص کالا از گمرک و بقیه موارد را تهیه کنید.

چگونه از چین عمده خرید کنیم؟
چگونه از چین عمده خرید کنیم؟

نکات کلیدی راهنمای خرید عمده از چین

  • استفاده از نمایندگی‌های واردات جهت خرید عمده از چین در کنار مزایا، هزینه‌های بسیاری را هم با خود به همراه دارد؛ بنابراین بهتر است خودتان شخصا پیگیر امور واردات و خرید باشید تا از هزینه زیاد جلوگیری کنید. ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان کالا در چین مزایای بیشتری را به همراه خواهد داشت و پیگیری شخص شما باعث مدیریت و کنترل بهتر روند کارها خواهد شد.
  • سعی کنید از یک فرد خاص برای مذاکره با تولیدکنندگان استفاده کنید و فردی را انتخاب کنید که در قیمت گذاری و صحبت درباره پایین‌ترین قیمت مهارت کافی داشته باشد. معمولا تولیدکنندگان هم کارمندی دارند که در این زمینه فعالیت می‌کند و لازم است با او مذاکره کنید.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید تجارت‌های جهانی افزایش چشمگیری پیدا کرده‌اند و بسیاری از تاجران ترجیح می‌دهند اجناس وارداتی خود را برای صرفه جویی در هزینه‌ها به صورت عمده تهیه کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید از کشور چین را دارند، کارشناسان گروه تجاری ققنوس لیستی از راهنمای صفر تا صد خرید عمده از چین را آماده کرده‌اند تا شما بتوانید با رعایت این اصول و نکات مفید، باکیفیت‌ترین اجناس را با قیمتی پایین وارد کشور کنید و در گسترش  کسب و کار خود موفق‌تر باشید.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *