شرایط و مراحل واردات کالا از چین برای فروش سودآور در سال ۲۰۲۲ چگونه است؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

شرایط واردات کالا از چین

آنچه در این مقاله میخوانید

چین یکی از دو اقتصاد بزرگ دنیا است که به لطف پیشرفت در تولید انواع کالا توانسته است یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان کالا و خدمات در جهان باشد. کارشناسان گروه تجاری ققنوس در این مقاله راهنمایی جامع و کامل از شرایط واردات کالا از چین برای شما آماده کرده‌اند تا فروشی سودآور را تجربه کنید. آنجا که منبع یابی از چین از مهمترین مراحل واردات کالا از چین محسوب میشود، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 چرا بهتر است شرایط واردات کالا از چین را انتخاب کنید ؟

اگر به مراحل واردات کالا از چین فکر می کنید، احتمالا قصد شروع فعالیت (فروش کالا) در سایت آمازون (Amazon) را دارید.

وقتی صحبت از فروش در آمازون می شود، اساساً سه مدل کسب و کار وجود دارد:

  • Retail Arbitrage : خرید ارزان کالا از فروشگاه ها و فروش آنها در آمازون
  • Dropshipping : دراپ شیپینگ به صورت خرید کالا از توزیع کنندگان و عمده فروشان و فروش آنلاین آنها
  • Importing from China/Private Labeling (واردات از چین) : واردات کالا از چین و فروش آنلاین آنها

خرید از آمازون یکی از بهترین روش  ها برای منبع یابی کالا از چین میباشد. محبوب ترین روش فروش کالا در آمازون، خرید کالا از چین و برچسب گذاری خصوصی است. هنگامی که محصولی را از آمازون می خرید و نام تجاری آن را نمی شناسید، اما ارزان است و نقدهای متعددی دارد، آن محصول را احتمالا از فروشنده برچسب خصوصی خریداری کرده اید که کالاها را از چین وارد کرده و در لیست فروش قرار داده است.

در آمازون هستند فروشندگانی که هنوز از دو روش دیگر (یعنی  Retail Arbitrageو  Dropshipping) برای خرید و فروش در آمازون استفاده کنند، اما روز به روز تعداد آن ها کمتر می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا واردات از چین بسیار محبوب و سودآور است. در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می شود:

  • حاشیه سود بالا (بسیار بالاتر از دو روش گفته شده در بالا برای خرید و فروش)؛ به این معنی که می توان از این راه پول زیادی به دست آورد (سود دهی بالا)
  • شرایط واردات کالا و حمل بار از چین راحتتر است.
  • توسعه محصولات و فروش آنها هیجان انگیز است.
  • برای یافتن و خرید محصولات نیاز به سفر به چین نیست.
  • البته اگر به چین سفر کنید سرگرم کننده و ماجراجویانه خواهد بود.

تاثیرات بیماری کرونا بر شرایط واردات کالا از چین

همانطور که همه ما به یاد داریم، COVID  در چین شروع شد. در ابتدا، کووید به شدت چین را تحت تأثیر قرار داد و تأخیرهای زیادی رخ داد. با این حال، چین عملکرد بسیار خوبی در کنترل همه‌گیری انجام داد و تاخیر چندانی بر تولید چین نگذاشت. علی رغم اینکه تاخیر چندانی در سیر تولیدات چین اتفاق نیوفتاد، شرایط و مراحل واردات از چین با پیچیدگی هایی همراه شد. کارشناسان گروه تجاری ققنوس جهت منبع یابی کالا و واردات از چین همراه شما هستند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی شما در این کشور، کلیه مراحل واردات و ترخیص کالا به خوبی به انجام برسند.

کرونا و اقتصاد چین
کرونا و اقتصاد چین

با واردات کالا از چین چقدر میتوان درآمد کسب کرد ؟

تجارت الکترونیک در سال های اخیر رونق گرفته است و احتمالا به همین دلیل است که شما به شرایط واردات کالا از چین فکر می کنید. افراد زیادی هستند که از این راه درآمد زیادی کسب می کنند. واردات با استفاده از روش های آنلاین همیشه یک روند رو به رشد سریعی داشته است اما از زمان همه گیری کووید ۱۹ این روند سرعت بیشتری گرفته و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با این اوصاف، با افزایش فرصت ها، میزان رقابت نیز افزایش یافته است (که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت می شود).
حال چقدر می توان از این راه کسب درآمد کرد؟ در جواب این سوال می توان گفت که به عوامل زیادی بستگی دارد اما یک عامل بزرگی که بر میزان پولی که می توانید به دست آورید تاثیرگذار است میزان پولی است که سرمایه گذاری می کنید.

اکثر مردم به دنبال دو یا سه برابر کردن پول خود در هر سال هستند. بنابراین برای مثال، اگر من ۱۰۰۰ دلار برای خرید محصولات سرمایه گذاری کنم، انتظار دارم در پایان سال بین ۲ تا ۳ هزار دلار درآمد داشته باشم. البته برخی از سال ها بهتر از سال های دیگر هستند و می توان میزان درآمد بالاتری داشت. باز هم این نکته قابل ذکر است که میزان درآمدی که می توانید به دست بیاورید تا حد زیادی به میزان سرمایه گذاری شما بستگی دارد. در ادامه در این مقاله در مورد چگونگی افزایش بیشتر پول خود و فروش سودآورتر صحبت خواهیم کرد.

آیا برای واردات از چین و فروش در آمازون دیر نیست ؟

هنوز فرصت های زیادی برای فروش در سایت آمازون وجود دارند ولی باید استراتژی های متفاوت تری نسبت به قبل پیاده سازی کرد. قبلاً  می‌توانستید محصولی را برای فروش در سایت علی ‌بابا پیدا کنید، نام و بارکد خود را روی آن قرار دهید و رقابت برای فروش در آمازون با سایر فروشندگان بپردازید. اکنون، نیازهای بیشتری برای تغییر فیزیکی محصولات و متفاوت کردن آنها نسبت به رقبا وجود دارد.

زیرا سیل بزرگی از محصولات برچسب گذاری شده در آمازون وجود دارد. بنابراین هنوز فرصت های زیادی برای فروش در آمازون وجود دارد، فقط به استراتژی‌های متفاوتی نسبت به قبل نیاز دارید. کارشناسان گروه تجاری ققنوس، راهنمای صفر تا صدی از جگونگی برجسب گذاری آماده کرده اند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توان برچسب گذاری قابل رقابت یا سایر فروشنده ها برای منبع یابی درست و واردات پرسود کالا انجام داد.

آنچه برای شروع واردات نیاز دارید

مهمترین چیزی که برای مراحل واردات از چین نیاز دارید پول اولیه برای خرید است. به طور کلی توصیه کارشناسان گروه تجاری ققنوس به شما این است که حداقل ۵۰۰ دلار و در حالت  ایده آل ۲ تا ۵ هزار دلار موجودی اولیه برای خرید داشته باشید. اگر قصد فروش در آمازون را دارید به یک حساب مرکزی فروشنده آمازون (Amazon Seller Centeral) نیز نیاز خواهید کرد .این حساب برای شما در هر ماه ۳۹.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت.

چگونه محصولات خوب و باکیفیت را برای واردات و فروش در سایت آمازون پیدا کنیم ؟

  • وقتی از چین واردات انجام می دهید، اساساً روش سوم که همان برچسب گذاری خصوصی است را به کار گرفته آید. این بدان معناست که شما محصولاتی را انتخاب می کنید، نام تجاری خود را روی آنها قرار می دهید و احتمالاً برخی از محصولات را بهبود بخشیده و تغییراتی در آنها ایجاد می کنید.

وقتی که به دنبال محصولاتی برای واردات هستید توجه به سه نکته اساسی در شرایط واردات کالا از چین حائز اهمیت است:

  • توجه به رقابت بهینه شده: چه کالاهایی را انتخاب کنیم که در آمازون کم هستند یا اصلا وجود ندارند (این اساساً بدین معنا است محصولات انتخابی شما برای واردات دارای صفحات ضعیفی در آمازون باشند یا دارای تصاویر بی کیفیتی هستند.
  • انتخاب محصولاتی که فروش آن ها می تواند سودآور باشد.
  • انتخاب محصولاتی که به راحتی می توان آنها را بهبود بخشید و برچسب گذاری کرد .

محصولات خوب و بد برای واردات از چین

چین کارخانه جهان است (در اصطلاح به معنی اینکه بزرگترین تولید کننده کالا در جهان است). برخی از محصولات وجود دارند که برای واردکنندگان کوچک خوب هستند و برخی دیگر بد. شناسایی محصولات خوب و بد، مهمترین تکته‌ای است که در مراحل واردات کالا و منبع یابی کالا از چین باید مورد توجه قرار دهید.

  • چین کشوری در حال توسعه با استانداردهای کیفی متفاوت از غرب است
  • چین هنجارهای متفاوتی در مورد مالکیت معنوی دارد و محصولات تقلبی زیادی وجود دارد.

در چین بسیاری از کارخانه ها محصولات نامرغوب تولید می کنند اما محصولات بسیار عالی نیز تولید می شوند و همین امر سبب شده تا شرایط واردات و منبع یابی از چین بسیار مناسب باشد. توصیه ما به شما برای جلوگیری از واردات محصولات نامرغوب، واردات محصولات ساده است. محصولات ساده می توانند مبلمان، تله موش، دمپایی و .. باشد. محصولات پیچیده تر مانند لوازم الکترونیکی به احتمال زیاد دارای مشکلات کیفی است.
درنهایت چین محفل شکست های زیادی است. در چین طیف گسترده‌ای از محصولات تقلبی را برای واردات پیدا خواهید کرد از جمله محصولاتی که علائم تجاری، حق نقطه برداری و یا حق ثبت اختراع را نقض می کنند. این که محصولات تقلبی را وارد کنید، ایده بسیار بدی است؛ زیرا ممکن است آن ها در مرز مقصد شما ظبط و توقیف شوند یا اینکه ممکن است آمازون حساب شما را تعلیق کند و حتی اتفاقات بدتری نیز ممکن است برای شما رخ بدهد.

مراحل واردات کالا از چین
مراحل واردات کالا از چین

بزرگترین تامین کنندگان کالا در چین

چین یک کشور فوق العاده امن (سی و دومین کشور امن در جهان) است. این کشور سیستم حقوقی قوی دارد و کلاهبرداری در آن بسیار نادر است. نگرانی اصلی شما در مراحل واردات کالا از چین اطمینان از محصولات با کیفیت خواهد بود. کارخانه های چینی پول شما را نمی دزدند اما ممکن است محصولات با کیفیت پایینی را برای شما ارسال کند که برای این شرایط لازم است نحوه مذاکره با تامین کنندگان علی بابا، آمازون و.. را بشناسید.

محبوب ترین تامین کنندگان کالا در چین

  • سایت های Alibaba/AliExpress
  • سایت GlobalSourse
  • ۱۶۸۸.com (نسخه داخلی و تماما چینی علی بابا)
  • نمایشگاه های تجاری مانند Canton fair
  • بازار عمده فروشی ایوو Yiwu
  • تامین کنندگان با سابقه

رایج ترین تامین کنندگان برای منبع یابی کالا از چین،  Alibaba و سایت علی اکسپرس (AliExpress) هستند که در مقالات متعددی از گروه تجاری ققنوس به تفسیر کامل و جامع این دو مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهانی پرداخته ایم. همچنین ما در اینجا یک راهنمای عالی در مورد نکات خرید از علی بابا برای شما آماده کرده‌ایم.

نکات کلیدی شرایط خرید از علی بابا برای واردات کالا از چین

علی بابا میتواند بهترین منبع برای واردات عمده از چین باشد؛ اما معمولا بسیاری از افراد با نکات خرید و فروش دراین سایت به خوبی آشنا نیستند. علی بابا در اصل فهرستی از کارخانه ها و تامین کنندگان در چین است. AliExpress بسیار شبیه علی بابا است، اما فهرستی از فروشندگان کالاهاست و قیمت های بالاتر اما حداقل مقدار سفارش (MOQ) کمتری نسبت به علی بابا دارد.
تقریباً همه واردکنندگان و تاجران از علی بابا در مرحله ای از مراحل واردات خود از چین استفاده می کنند. شرکتهای چینی نیز از علی بابا استفاده می کنند، اگرچه معمولاً از نسخه داخلی و توانمند چینی سایت ۱۶۸۸.com  هم خرید می کنند.

علی بابا یک پلتفرم امن و کارا است، اما برای خرید امن از علی بابا همه جوانب را درنظر بگیرید. بزرگترین مشکل شما در شرایط و مراحل واردات کالا از چین و خرید از علی بابا این است که همه تاجران و وارد کنندگان از علی بابا استفاده می کنند؛ بنابراین یافتن محصولات بدون ده ها یا صدها رقیب در آمازون می تواند دشوار باشد.

اگر دوست دارید تامین کنندگانی را پیدا کنید که قبلاً به سایر فروشندگان آمازون کالایی نفروخته اند توصیه ما به شما بازدید از برترین نمایشگاه های تجاری چین است. بهترین تامین کنندگان اغلب در علی‌ بابا تبلیغ نمی کنند اما در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند. نمایشگاه کانتون فیر گوانجو بزرگترین نمایشگاه تجاری در چین است اما هرساله هزاران نمایشگاه تجاری نیز در چین برگزار می شود.

پلتفرم های منبع یابی از چین مانند علی بابا اساساً شرکت‌هایی هستند که تمام کارهای سخت شما در سیر یافتن محصولات را برای شما انجام می دهند. در واقع هیچ محصولی را خودشان تولید نمی کنند. برخی از تاجران و واردکنندگان از پلتفرم های منبع یابی و شرکت های بازرگانی اجتناب می کنند. درست است که عدم استفاده این تاجران و وارد کنندگان از پلتفرم های منبع یابی به معنای ۵ تا ۱۵ درصد قیمت بالاتر از کارخانه هاست و اینکه کار بسیار سختی در تامین کالاها خواهند داشت، اما نکته حائز اهمیت این است که می توانند محصولات باکیفیت تر و بهتری را وارد کنند.

شرکت های تجاری یا کارخانه ها کدام شرایط بهتری برای واردات کالا از چین دارند؟

در چین دو نوع تامین کننده اصلی کالا برای خرید و واردات وجود دارند: کارخانه ها و شرکت های تجاری. کارخانه ها تولیدات زیادی دارند. شرکت های بازرگانی محصولاتی تولید نمی کنند اما تعداد زیادی محصولات مختلف را از کارخانه های مختلف جمع آوری می‌کنند. به طور کلی، کارخانه ها قیمت‌های پایین‌تری نسبت به شرکت های بازرگانی دارند، اما حداقل مقدار سفارش بالاتر و انتخاب محصول کمتری دارند.

نه شرکت ‌های تجاری و نه کارخانه ‌ها ذاتا بد یا خوب نیستند. شرکت های بازرگانی به طور معمول دارای (MOQ) کمتر و دارای کنترل کیفیت بهتری هستند؛ اما کارخانه ها به طور معمول قیمت‌های پایین‌تری دارند. در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری داشتید، برای اطلاع از شرایط و مراحل واردات کالا از چین با کارشناسان ما با در ارتباط باشید.

منبع یابی کالا از چین
منبع یابی کالا از چین

سفارش نمونه و انجام اولین سفارش

هنگامی که برای ثبت اولین سفارش خود آماده می شوید دو چیز وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:

  • نمونه ها
  • حداقل تعداد سفارش (MOQ)

نمونه ها در مراحل واردات از چین

هنگامی که یک تامین کننده برای محصول خود پیدا کردید، اکثر مردم می خواهند ابتدا نمونه‌ را از آن تامین کننده سفارش دهند. یک نمونه ایده‌ای از کیفیت کلی محصول آن تامین کننده به شما می دهد و معمولاً آخرین مرحله قبل از اقدام به سفارش اصلی است. تامین‌کننده شما احتمالاً هزینه نمونه و همچنین هزینه حمل و نقل آن محصول را از شما دریافت می کند (که می تواند بیش از ۵۰ دلار باشد).

حداقل مقدار سفارش (MOQ) در مراحل واردات از چین

هنگامی که شما سفارشی را ثبت می کنید تقریباً هر تامین کننده دارای حداقل مقدار سفارش (MOQ) خواهد بود. حداقل مقدار سفارش (MOQ)، حداقل مقدار محصولی است که باید از آن تامین کننده سفارش دهیم. به طور معمول این مقدار برای واردکننده حدود ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار دلار ارزش دارد (گاهی اوقات کمتر). بر سر موضوع حداقل سفارش (MOQ)‌ می توانید با تامین کننده خود در مورد آن جهت منبع یابی کالا از چین مذاکره کنید مخصوصاً در اولین سفارش.

هنگامی که سفارش خود را تهیه می کنید یک صورت خرید یا همان فاکتور برای شما تهیه می شود که شامل موارد زیر است:

  • مقدار سفارش
  • قیمت
  • شرایط حمل و نقل EXW , CFR, FOB
  • تاریخ تکمیل سفارش

چگونگی مذاکره برای قیمت های پایین تر (Negotiate Rock) و اما (MOQ) پایین تر

به توصیه کارشناسان گروه تجاری ققنوس برای آشنایی بیشتر با شرایط واردات کالا از چین، اولین کاری که باید قبل از هرگونه مذاکره برای هر قیمتی انجام دهید این است که قیمت های متعدد را به طور ایده آل از سه و چند تامین کننده دریافت کنید. این روش به شما می گوید که قیمت معمولی و واقعی محصولات مورد نظر شما چقدر است.

در چین یک قانون طلایی وجود دارد: کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد. اقلام  با قیمت پایین معمولاً به معنای کیفیت پایین تر هستند. برخی از دلایل قیمت پایین می تواند موارد زیر باشد:

  • کیفیت محصول به طور قابل توجهی پایین تر از بقیه محصولات است.
  • شرایط حمل و نقل ای مختلف
  • حداقل مقدار سفارش (MOQ)به طور قابل توجهی بالاتر است.

هنگامی که برای شما مشخص شد که قیمت معمولی و واقعی برای اخلاق و شما چقدر است می توانید در مورد قیمت گذاری ها مذاکره کنید. تخفیف ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت‌های پیشنهادی اغلب می تواند قابل توجه باشد. همانطور که گفته شد یکی از بهترین نکاتی که درباره آن می توان مذاکره کرد حداقل مقدار سفارش است. در آینده، زمانی که شروع به ثبت سفارش های بزرگتر می کنید، می توانید درباره حداقل مقدار سفارش و قیمت بالاتر مذاکره کنید. اگرچه در ابتدا شما اهرم قدرت زیادی نخواهید داشت.

شرایط پرداخت و چگونگی انجام پرداخت در واردات کالا از چین

در مراحل منبع یابی یا واردات کالا از چین هنگامی که بر سر قیمت با تامین کننده خود به توافق می رسید، رایج ترین شرایطی که برای پرداخت وجه به شما پیشنهاد خواهند شد،  ۳۰/۷۰ خواهد بود. به این معنی که هنگام ثبت سفارش سی درصد و پس از تکمیل سفارش ۷۰ درصد را پرداخت می کنید. هرگز سفارشی را که نیاز به واریز ۱۰۰ درصدی دارد قبول نکنید مگر اینکه سفارش کوچک باشد (کمتر از ۲۰۰۰ دلار).

اگرچه فروش شما نسبتاً کوچک باشند، (کمتر از ۲۰۰۰  دلار) تامین کننده شما معمولاً پرداخت را از طریق درگاه پرداختی علی بابا به نام (Alibaba Trade Assurance) پیشنهاد می‌دهد. درگاهی امن که به شما این اطمینان را می دهد که تامین کننده محصولات شما را ارسال خواهد کرد. (اگر چه مسئولیتی درباره کیفیت محصولات ندارد). هنگامی که به سفارش های بزرگتر رسیدید، (بیشتر از ۲۰۰۰ دلار) پرداخت تقریباً همیشه از طریق حواله TT (انتقال تلگرافیک) انجام می‌شود. پرداخت از طریق کارت اعتباری یا حساب  PayPal به طور کلی برای سفارش های بزرگتر از ۵۰۰۰ دلار یا بیشتر پذیرفته نمی شود. پرداخت ها تقریبا همیشه به دلار آمریکاست.

سورسینگ و منبع یابی کالا
سورسینگ و منبع یابی کالا

چگونه از دریافت محصولات با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنیم

استانداردهای کیفیت بزرگترین تفاوت بین تولید چین و تولید غرب است. کشورهای غربی (مانند خریداران آمازون)، استانداردهای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به شرایط واردات از چین دارند. اولین محموله محصولاتی که دریافت می‌کنید احتمالاً بهترین کیفیت تولید آن کارخانه خواهد بود. با گذشت زمان، اگر مراقب نباشید، کیفیت ممکن است کمرنگ شود. تامین کننده شما شروع به جایگزینی مواد اولیه خوب با مواد اولیه ضعیف میکند.

به همین دلیل است که پیشنهاد ما به شما این است که در سفارش خرید خود، تا حد امکان، اجزای اصلی محصول را مشخص کنید و اهمیت بازرسی کالا در چین را جدی بگیرید. به عنوان مثال، اگر تی شرت می فروشید، دقیقا مشخص کنید که از چه نوع پارچه برای ساخت آن باید استفاده شود. اگر ست کارد و چنگال می فروشید، دقیقا مشخص کنید که از چه نوع آلیاژ فولادی باید در آن استفاده شود.
هنگامی که برای تامین کننده خود تعیین کنید دقیقا باید از چه نوع موادی در محصول استفاده کند، معمولاً آنها را تغییر نمی دهند. اما اگر این موارد تعیین نشود، آن ها تصور می کنند که برای شما مهم نیست که چه موادی برای محصولات شما استفاده شده باشد و آن را به میل خود تغییر و جایگزین می کنند.
محموله های خود را بازرسی کنید. در کنار تعیین نوع مواد اولیه برای محصول شما بازرسی محموله ها و ارسال بازخورد برای کارخانه هدف شما می تواند یکی از موارد مهم برای ثابت نگه داشتن کیفیت محصولات شما باشد. به تامین کننده خود نشان دهید کیفیت برای شما در واردات کالا مهم است. هر نقصی در سفارش خود پیدا کردید، به تعیین کننده خود اطلاع دهید و مطمئن شوید که در سفارش بدی آن را برطرف می کند.

حمل و نقل و تدارکات از مهمترین نکات در شرایط واردات کالا از چین

بر طبق تجربه واردکنندگان کهنه‌کار که سابقه دیرینی در کار با گروه تجاری ققنوس دارند، یکی از پر استرس ترین و چالش برانگیز ترین جنبه های واردات، آن هم برای اولین تجربه واردات، حمل و نقل است.

روش های حمل و نقل محصولات از چین

سه راه برای حمل و نقل کالاها از چین وجود دارد: پست اکسپرس، حمل و نقل هوایی و حمل دریایی از چین.
سرویس پست اکسپرس به صورت درب به درب (door to door)  می باشد. این همان چیزی است که به آن خدمات خانه به خانه نیز می گویند. کارگزاران ما در گروه تجاری ققنوس محصولات شما را ارسال می‌کنند و آن‌ها را به هرکجا که بخواهید به دست شما می رساند. همچنین دارای خدمات کارگزاری گمرکی است که به شما در پرداخت عوارض کمک می کند. بنابراین نیازی نیست نگران پرداخت عوارض گمرکی و مراحل ترخیص کالا از گمرک باشید.

انتخاب بهترین روش حمل بار از چین از مهمترین شرایط واردات کالا از چین میباشد. حمل بار هوایی از چین و حمل و نقل دریایی تفاوت های بسیاری باهم دارد. این خدمات از طریق حمل و نقل بار تنظیم می‌شود و معمولاً از چین به برخی از فرودگاه ها یا بندر های دریایی منتقل می‌شوند، یا باید ترتیب تحویل کالای خود را بدهید یا از فرستنده بار خود بخواهید که ترتیبی دهد و محموله را به مقصد نهایی شما ارسال کند.

در حمل و نقل دریایی بر اساس حجم و حمل و نقل هوایی بر اساس وزن قیمت گذاری می کنند. حمل و نقل هوایی و حمل و نقل دریایی برای اولین تجربه واردات شما، کمی پیچیده‌ تر از پست اکسپرس هستند. آنها همچنین بسیار ارزان تر هستند. حمل و نقل هوایی تقریباً نصف هزینه پست اکسپرس و حمل و نقل دریایی حدود ۱۰ درصد هزینه پست اکسپرس است. خوشبختانه مجموعه گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه در زمینه واردات و صادرات توانسته رضایت مشتریان خود را در زمینه واردات کالا از چین و سایر کشور ها و حمل بار از چین به دست آورد.

حمل بار دریایی از چین
حمل بار دریایی از چین

نتیجه گیری

چین با وحود افزایش هزینه ها و گاه افزایش تنش ها با غرب همچنان کارخانه جهان باقی مانده است و علی رغم شهرت آن برای محصولات بی‌کیفیت، کیفیت اکثر محصولات چینی هنوز هم فوق العاده است. رقابت در میان فروشندگان وارد کننده از چین، به ویژه در آمازون، چندین سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اما هنوز فرصت بزرگی برای توسعه یک برند و تجارت واقعی در مورد واردات از چین وجود دارد. در این مقاله از گروه تجاری ققنوس بر این تلاش بودیم که تسلطی نسبی بر مراحل واردات کالا به شما اراِئه دهیم و شما را با شرایط منبع یابی و واردات از چین به خوبی آشنا کنیم. کارشناسان گروه تجاری ققنوس همراه شما هستند تا شما را در تمام مراحل منبع یابی کالا، خرید از سایت های خارجی، حمل و نقل، بازرسی کالا در چین و ترخیص کالاهای وارداتی راهنمایی کنند.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *