آموزش خرید از سایت GearBest | راهنمای کامل خرید کالا از گیربست

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آموزش خرید از سایت GearBest

آنچه در این مقاله میخوانید

آیا تا به امروز از فروشگاه‌های آنلاین خارجی خرید کرده‌اید؟ اگر بله از کدام یک؟ تجربه خرید کالا از Gearbest چطور؟ آیا با سایت گیربست آشنایی دارید؟ GearBest فروشگاه آنلاینی در چین است که، روزانه صدها هزار سفارش را انجام می‌دهد. شما در گیربست یک خرید ایمن و راحت خواهید داشت. زیرا تمام روش‌های پرداخت این سایت کاملا ایمن می‌باشد. از این رو، خرید از گیربست در ایران و در بین کاربران دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است. از آنجا که بسیاری از سایت‌های آنلاین به دلیل تحریم‌ها، خدمات و ارسال به ایران ندارند. ولی اکثر سایت‌های فروش چین از جمله گیربست امکان خرید و ارسال به ایران را دارند. گروه تجاری ققنوس در این مقاله، آموزش خرید از سایت GearBest و دیگر اطلاعات لازم درباره این فروشگاه آنلاین را به شما ارائه می‌دهد.

تاریخچه خرید از سایت GearBest

گیربست از جدیدترین سایت‌‌های فروش آنلاین چینی است که فعالیتش از سال ۲۰۱۴ شروع شده است. این سایت به سراسر دنیا به جز دو کشور فلسطین و سودان جنوبی ارسال کالا دارد. خرید کالا از GearBest، مقرون به‌صرفه‌ترین خرید از چین خواهد بود؛ به ویژه اگر قصد خریدن گوشی Xiaomi را دارید؛ زیرا این سایت ارتباط نزدیکی با تولید‌کننده چینی گوشی‌های هوشمند شیائومی دارد. و از این رو قیمت‌های آن نسبت به یک فروشگاه خانگی بسیار مناسب‌تر است.

همچنین معمولاً محصولات این برند تخفیفات و طرح‌های ویژه‌ای نسبت به سایر انواع کالاها مانند لوازم کودک، خانه، الکتریکی و … دارد. با خرید از گیربست در ایران علاوه بر اینکه امکان ارسال کالا به داخل ایران برایتان میسر است، پیشنهادات دیگری همچون باشگاه مشتریان وفادار نیز برای شما وجود دارد. یعنی بر اساس هر تراکنشی که بر روی وبسایت انجام می‌دهید، امتیازی بدست می‌آورید. سپس در خریدهای بعدی خود می‌توانید از این امتیازات بهره گیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از فروشگاه آنلاین گیربست، و آموزش خرید از سایت GearBest با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید.

چه محصولاتی را میتوانیم از این سایت تهیه کنیم؟

شما هنگام خرید کالا از Gearbest ، با تنوع بسیار بالایی از محصولات مواجه خواهید شد. این کالاها شامل لوازم الکترونیکی همچون (گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، ساعت‌های هوشمند و هدفون)، پوشاک، لوازم خانگی، زیورآلات و.. می‌باشد. با آموزش خرید از سایت GearBest محصولات دیگری همچون لباس و وسایل حیوانات خانگی با کیفیت بالا را در گیربست می‌توانید تهیه کنید. بویژه این سایت سازنده لوازم الکترونیکی چینی شیائومی می‌باشد که می‌توانید نمایش آن را به‌طور برجسته، در صفحه وب آن مشاهده کنید. شما معاملات عالی را در لیست پیشنهادات سایت می‌توانید ببینید و از تخفیف‌های زیادی استفاده کنید. خبر خوب اینکه خرید از گیربست در ایران نیز امکان‌پذیر است و این سایت خدمات ارسال کالا به ایران را انجام می‌دهد.

خرید از گیربست در ایران
خرید از گیربست در ایران

چگونگی ساخت اکانت در سایت GearBest

شما باید در سایت گیربست اکانت داشته باشید تا بتوانید خرید کالا از GearBest  انجام دهید. مراحل زیر شما را در ساخت اکانت یاری می‌کند:

  • وارد سایت شده و به قسمت Log In بروید
  • سپس در آنجا با یکی از سه روش زیر برای خود اکانت بسازید

یا ایمیل و پسورد خود را وارد کنید، می‌توانید از طریق حساب فیسبوک خود اکانت گیربست را ثبت کنید، یا نیز از طریق حساب گوگل اکانت بسازید.

  • بعد از آن ایمیل خود را باز کیند. می‌بینید که لینکی برای شما ارسال شده است، روی آن کلیک کنید تا حساب گیربست شما ثبت بشود.
  • اکنون حساب شما با موفقیت ثبت شد. جهت ثبت سفارش، آموزش خرید از سایت GearBest را دنبال کنید و براحتی خرید از گیربست در ایران داشته باشید.

مراحل سفارش و خرید در سایت GearBest

مراحل ثبت سفارش و خرید کالا از GearBest به صورت زیر می‌باشد:

  • به سایت گیربست رفته و در قسمت SHIP TO باید آدرس ایران را انتخاب کنید و کد پستی خود را بنویسید تا امکان خرید از گیربست در ایران برایتان میسر شود.
  • به بخش CATEGORIES بروید، و نمایشگر موس را روی هر یک از موارد حرکت دهید، لیست جدیدی برایتان می‌آید که دامنه انتخاب وسیع و محصولات متنوعی در آن موجود است.
  • فهرست مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی آن کلیلک نمایید.
  • در این بخش مواردی مانند قیمت‌ها و نام برندها و موارد دیگر قابل مشاهده است. همه موارد را بررسی کنید و انتخاب نهایی خود را انجام دهید.
  • در خرید از گیربست در ایران وقتی کالایتان را انتخاب کردید، در این قسمت فاکتور پرداختی قابل مشاهده می‌شود. در بخشSHIPPING اطلاعات گیرنده و ادرس را بنویسید.
  • سپس روی گزینه BUY NOW کلیک کنید تا وارد درگاه‌های پرداخت هزینه ارزی شوید.
  • هنگام خرید کالا از GearBest خواهید دید که این سایتانواع درگاه‌های پرداخت ارزی دارد، مانند پی پال، مستر کارت و ویزا کارت و سایر در‌گاه‌هایی که مربوط به چین است.
  • جهت پرداخت ارزی هزینه محصول، می‌توانید با استفاده از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه خرید از سایت‌های خارجی، نسبت به خرید کالای موردنظر خود اقدام کنید.
  • از این طریق وقتی پرداخت ریالی انجام دادید، بلافاصله معادل دلاری آن به حساب وبسایت GearBest واریز خواهد شد.
  • خرید از گیربست در ایران از طریق پست به آدرسی که وارد کرده‌اید ارسال می‌شود و تا ۴۵ روز تحویل شما خواهد شد.

اکنون که آموزش خرید از سایت GearBest را پشت سر گذاشتید، توجه کنید شما می‌توانید خریدتان از سایت‌های چینی معتبر که امکان ارسال کالا به ایران را نیز دارند، به آسانی از طریق خدمات گروه تجاری ققنوس انجام دهید.

مزایای خرید از سایت GearBest نسبت به بقیه سایت های خرید آنلاین چیست؟

گیربست مزایای فراوانی برای مشتریان خود دارد که در این قسمت به مهمترین آنها می‌پردازیم:

  1. اول اینکه تنوع کالاها درGearbestبسیار بالاست و شما هر چیزی که لازم دارید را می‌توانید در بین محصولات ارائه شده در سایت گیربست پیدا کنید. همچنین در خرید کالا از GearBest، پیوسته کاتالوگ‌هایی از کالاهای جدید برای کاربران به نمایش می‌گذارند و لیست محصولات بروزرسانی می‌شود. به این ترتیب امکان اطلاع از کالاهای موجود در سایت برایتان وجود دارد.
  2. محصولات موجود در سایت Gearbest قیمت‌های بسیار رقابتی و پائینی دارند. در نتیجه با خرید از گیربست در ایران کالای دلخواه خود را با پایین‌ترین قیمت نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگر تهیه کنید.
  3. فروشگاه آنلاینGearbestبرای کاربرانش مرکز پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دارد. تیم پشتیبانی این فروشگاه خدماتی چون: پیش‌فروش اجناس، ردیابی سفارشات، ضمانت ارسال کالا و.. را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند.
  4. با آموزش خرید از سایتGearbest علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته، شما می‌توانید با اپراتورهای حرفه‌ای آنها چت آنلاین داشته باشید و هر سوالی داشتید، در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند.
  5. همه محصولات موجود درGearbest، ضمانتنامه جامع دارند. و اکثر کالاها نیز از سیاست‌های تعویض و تعمیر کالا به مدت یک سال بهره‌مندند.
  6. سرویس حمل و نقلGearbestبرای مشتریان بسیار مقرون‌ به‌صرفه می باشد؛ ارسال کالا به برخی کشورها نیز رایگان است.

پرداخت در سایت GearBest به چه روش هایی امکان پذیر است؟

گیربست از روش‌های پرداخت کاملا ایمن پشتیبانی می‌کند. هم اکنون این سایت ۴ روش پرداخت دارد. مشتریان با خرید کالا از GearBest قادرند براحتی از طریق آنها سفارشات خود را تکمیل نموده و هزینه را فوری پراخت نمایند.

خرید کالا از GearBest
خرید کالا از GearBest

کارت های اعتباری

گیربست پشتیبانی از مسترکارتها، ویزاها و.. را دارد. مشتریان می‌توانند مستقیما سفارشات خود را با کارت‌های اعتباری پرداخت نمایند. این فروشگاه آنلاین از ۷ نوع کارت اعتباری زیر پشتیبانی می‌کند:

Master card ،Visa، American Express، JCB ،Diners ،Discover و CB

با پرداخت از طریق کارت اعتباری شما باید از ۷ نوع کارت اعتباری بالا یکی را انتخاب نموده و بعد روی سفارش کلیک نمایید. بعد اطلاعات کارت اعتباری خود را در صفحه‌ای که باز شد وارد کنید.

 پرداخت با PayPal

پی پال امن ترین و راحتترین روش پرداخت و به عنوان یک پلتفرم شناخته شده در جهان گزینه‌ای مطمئن در پرداخت‌های آنلاین می‌باشد. طبق آموزش خرید از سایت GearBest در پرداخت از این طریق، بر روی سفارشتان کلیک و با مراجعه به حساب PayPal خود، پرداخت کنید.

پرداخت به شیوه اقساط

این روش فعلاً فقط برای مشتریان برزیلی است و در خرید از گیربست در ایران قابل استفاده نمی‌باشد. سایت GearBest اقساط ۲ الی ۱۲ ماهه را برای پرداخت تعیین کرده است. البته تعداد اقساط به ارزش سفارش مشتریان بستگی دارد. برای مثال در خرید کالا از GearBest اگر ارزش کلیه سفارشات بیشتر از ۴۵ دلار شود، مشتری می‌تواند هزینه را طی دو قسط پرداخت کند. اگر پرداخت بالای ۷۰ دلار باشد، مبلغ طی سه قسط قابل پرداخت است.

پرداخت به شیوه P24

این روش نیز محبوب‌ترین روش پرداخت در لهستان می‌باشد. با P24 مشتریان، معاملات راحتتر و ساده‌تری را تجربه می‌کنند. بیش از ۹۵% بانک‌های محلی لهستان پشتیبانی از Przelewy24 را دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله از گروه تجاری ققنوس به آموزش خرید از سایت GearBest پرداختیم. گیربست از بهترین فروشگاه‌های خرید آنلاینی است که تاکنون به شما معرفی کرده‌ایم. این سایت محصولات متنوعی را با قیمت‌هایی بسیار کمتر ارائه می‌دهد و ارسال کالا به برخی کشورها رایگان است. تمام کالاها ضمانتنامه و بیمه دارند و همه ارسالی‌ها به صورت آنلاین ردیابی می‌شوند تا به مقصد نهایی خود برسند. هنگام خرید از گیربست در ایران هرگونه سوال دیگری داشتید کارشناسان ما آماده پاسخگویی می باشند.

ما اطلاعات کاملی در زمینه منبع یابی و سورسینگ کالا، خرید آنلاین از سایت‌های خارجی، پرداخت‌های ارزی امن و قابل اعتماد داریم. اگر قصد خرید کالا از GearBest و دیگر سایت‌های معتبر دارید با ما در ارتباط باشید تا فهرست کاملی از پلتفرم‌های معروف خرید و فروش آنلاین را در اختیارتان بگذاریم.

از این قسمت میتوانید به ما امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *